_norse_ Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Venter i spenning på Top Spin 2 til X360, men er usikker på når det kommer til landet. I statene kom det denne uken, mens her på gamer.no står det bare april som utgivelsesdato. I noen nettbutikker har jeg sett at det har stått at leveringsdato er ukjent. På tothegame.com så jeg det stod 7. april. Er det noen som har noe mer konkret info om releasedato? Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 I følge den norske distributøren til 2K Games, så lanseres Top Spin 2 på Xbox 360 den 30. april i Norge. Oppdaterte databasen vår med denne datoen nå. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 I følge den norske distributøren til 2K Games, så lanseres Top Spin 2 på Xbox 360 den 30. april i Norge. Oppdaterte databasen vår med denne datoen nå. 5837068[/snapback] Takk, selv om jeg ønsket meg et mer positivt svar Lenke til kommentar
Xandu Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) I følge den norske distributøren til 2K Games, så lanseres Top Spin 2 på Xbox 360 den 30. april i Norge. Oppdaterte databasen vår med denne datoen nå. 5837068[/snapback] Dette er ikke riktig. Jeg kjøpte Top Spin 2 for 360 på Spaceworld 10. april. Release var fredag 7. april. Så langt har jeg ikke fått spilt Top Spin 2 veldig mye, men det virker lovende. Gleder meg til å prøve det online. Endret 13. april 2006 av Xandu Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 I følge den norske distributøren til 2K Games, så lanseres Top Spin 2 på Xbox 360 den 30. april i Norge. Oppdaterte databasen vår med denne datoen nå. 5837068[/snapback] Dette er ikke riktig. Jeg kjøpte Top Spin 2 for 360 på Spaceworld 10. april. Release var fredag 7. april. Så langt har jeg ikke fått spilt Top Spin 2 veldig mye, men det virker lovende. Gleder meg til å prøve det online. 5913652[/snapback] en del butikker har 18/4 som release dato.......feks EB games. Men har sett spillet til salgs i mange butikker bla spiderman og spaceworld Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 har kjøpt spillet idag og så langt er det jo helt umuligt! er det noen som får til Super Service Exercisen i levl 1? den er jo umulig, har prøvt i ca 3 timer på den. Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Alper: Hvor kjøpte du det og hvor mye kostet det? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 kjøpte det på spaceworld får 599.. men viss du vil så kan du få kjøpe deg av meg av en billigt penge? bare send meg pm viss du er intresert.. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Kjøpte spillet like før påske på Spaceworld Sandvika, og har nå klatret til 23.plass på verdensranken. Men, merker nå at det er slutt på klatringen, siden jeg tross alt har skills som er rundt 25% av de som er rangert på lik linje som meg. Gikk greit å slå de lavere rangerte, men et møte med en Latvier (rangert på 15.) fikk meg til å innse at heretter blir det trening, trening og atter trening. Dog, som Alper skriver så kan enkelte av øvelsene være svært så krevende. Er et av de spillene som bare blir bedre og bedre etterhvert som man spiller det, for mitt vedkommende. Lyden i spillet er forøvrig helt utrolig! Lenke til kommentar
avtalegiro Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Gorthaur, snakker du om 23 plass på verdensrankingen på xbox live eller på singledelen av karrieren? Jeg sliter med å komme inn blandt de 500-1000 beste på xbox live's online ranking. Rett har du nå i en ting, og det er at spillet blir bedre og bedre etterhvert som man spiller og lærer å mestre de forskjellige slagene. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Gorthaur, snakker du om 23 plass på verdensrankingen på xbox live eller på singledelen av karrieren? Jeg sliter med å komme inn blandt de 500-1000 beste på xbox live's online ranking. Rett har du nå i en ting, og det er at spillet blir bedre og bedre etterhvert som man spiller og lærer å mestre de forskjellige slagene. 5941786[/snapback] Åh, hadde jeg enda ligget på 23.plass på verdensrankingen på Live så hadde jeg vært svært så fornøyd. Sikter nok heller til rankingen i SP karrieren Boxen har ikke vært koblet til nett hele påsken, så jeg får testa Top Spin 2 på live i kveld vil jeg tro. Hvordan syntes du det er å spille live? Endret 18. april 2006 av Gorthaur Lenke til kommentar
avtalegiro Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Åh, hadde jeg enda ligget på 23.plass på verdensrankingen på Live så hadde jeg vært svært så fornøyd. Sikter nok heller til rankingen i SP karrieren Boxen har ikke vært koblet til nett hele påsken, så jeg får testa Top Spin 2 på live i kveld vil jeg tro. Hvordan syntes du det er å spille live? Det er live delen som fenger meg mest, synes den er fantastisk artig. I går møtte jeg nr.2 på verdensrankingen(live), fikk bank så det suste......., men gøy var det nå allikevel. Et lite tips fra meg er at du bør maxe din spiller fullt ut før du går live(i det minste om du skal ha håp om å vinne noen kamper). Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Takker for godt tips! Takler ikke å spille på live og få konstant bank, så da tror jeg nok jeg gjør lurt i å følge rådet ditt Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Noen som har noen tips angående Serving øvelsene. Uansett hvordan jeg server, så ser det ikke ut som at det skjer noe i det hele. Av og till treffer jeg noe jeg skal og det kommer opp en firkant, men er ikke noe logikk i hvordan jeg skal klare den øvelsen. Alle tips mottas med stor takk. Liker spillet veldig og får til å vinne kamper, men jeg vil få til bedre server. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Noen som har noen tips angående Serving øvelsene. Uansett hvordan jeg server, så ser det ikke ut som at det skjer noe i det hele. Av og till treffer jeg noe jeg skal og det kommer opp en firkant, men er ikke noe logikk i hvordan jeg skal klare den øvelsen. Alle tips mottas med stor takk. Liker spillet veldig og får til å vinne kamper, men jeg vil få til bedre server. 5972761[/snapback] Du må nesten utdype litt her.. Hvilken "level" er du på i serve? Snakker du om de firkantene man skal treffe for å oppnå 1000 pts? Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Du må nesten utdype litt her.. Hvilken "level" er du på i serve? Snakker du om de firkantene man skal treffe for å oppnå 1000 pts? 5978035[/snapback] Jeg har iallefall problemer med level 1 serve-treningen. Den der du skal treffe smale striper på den andre siden. Den der jeg skal treffe større firkanter (ca 1/4 av banen til motstanderen) er grei, men ikke den der jeg skal treffen de smalere stripene Øystein Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Du må nesten utdype litt her.. Hvilken "level" er du på i serve? Snakker du om de firkantene man skal treffe for å oppnå 1000 pts? 5978035[/snapback] Jeg har iallefall problemer med level 1 serve-treningen. Den der du skal treffe smale striper på den andre siden. Den der jeg skal treffe større firkanter (ca 1/4 av banen til motstanderen) er grei, men ikke den der jeg skal treffen de smalere stripene Øystein 5978118[/snapback] Skal sjekke det når jeg kommer hjem. Mener å huske at de fleste level 1 øvelsene, inkludert serve, var forholdsvis enkle, men det kan fort være at jeg bare hadde flaks. Poster et svar i kveld en gang Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Noen som av en eller annen grunn vet om dette spillet er inne hos EBGames på Ski Storsenter? Lenke til kommentar
_richter_ Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Jeg har iallefall problemer med level 1 serve-treningen. Den der du skal treffe smale striper på den andre siden. Den der jeg skal treffe større firkanter (ca 1/4 av banen til motstanderen) er grei, men ikke den der jeg skal treffen de smalere stripene Øystein 5978118[/snapback] Start med topspin (rød) midtenx4,venstrex4,høyrex4 .. det alene skal gi 960 poeng husker jeg rett (80poeng pr felt). Så mangler du bare 40 points som du kan ta en av de store med.. Spiller min første grand slam nå, Australian Open.. 5 sets matcher, slitsomt. Denne simulate knappen er ubrukelig, lost hvis man tar den.. Mangler bare et par gullstjerner på power,speed og service så har jeg maxa ut de ivertfall. Endret 27. april 2006 av _richter_ Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Noen som av en eller annen grunn vet om dette spillet er inne hos EBGames på Ski Storsenter? 5982957[/snapback] Mener jeg så det der i dag, 26/4. Men jeg gikk ut med nye Fifa World Cup. Hehe Dr Peedee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå