nesquik Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Heisann! Jeg har akkurat(vel, 2 månder siden) kjøpt meg en A4 Tech 4D optisk mus. Alt er bare fryd og gammen, bortsett fra et "major drawback". Scrollerene (to stykker faktisk) har en stygg tendens til å skru seg av. Det vil si, pluselig fungerer ikke scrolleren, og det er helt uforutsigbart. Jeg har prøvd både å sette musa til å behandle scrollerene som standard scrollere, og å utnytte dem optimalt (en vertikal og en horisontal scroller). Musa har vunnet en del penger og greier, så jeg forundrer meg litt over hvorfor jeg ikke har hørt om dette. Er det noen andre der ute som har vært borti dette? Eller enda bedre, noen som kjenner til løsningen? (PS, bruker usb-kontakten på musa) Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Har du prøvd å oppdatere driveren? Kanskje det løser problemet. Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 6. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2001 Det var det første jeg tenkte også, men nå har jeg nyeste driver, men problemet er der fortsatt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Jeg hadde en utrolig dårlig 4D mus en gang. En slik man kjøper på Clas Ohlsson... Scrollen på den virka fint så vidt jeg kan huske, utenom at den ikke ville scrolle i spill... Problemet løste seg ved at jeg kjøpte ei Logitech-mus Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Hadde en 4d mus som jeg fikk i verve premier for et eller annet blad og den virket ikke akkurat som han skulle. Scrolen var treg og noen ganger så bare sluttet den og virke. (plagsomt når man skal ta Baal på diablo2 på hell) Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 Heh. Fant ut av det. Er rett og slett elendig hardware virker det som. Løsning? *dunk dunk* Kommer fort til bake når jeg dunker musa litti bordplata nå. Jaja, med hele _to_ bevegelses sensorer/bevegelige deler blir det jo vanskelig å holde kvaliteten oppe på dem, lol. Jaja, ikke rart denn er billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå