hogmann Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Har lenge hatt lyst på Media Center tastaturet til Microsoft. Kjøpte derfor inn dette tidligere i uka, men får det ikke til å fungere. Det er ingen reaksjon på noen av knappene, bortsett fra at lyset på tastaturet lyser når knappene brukes. Jeg bruker den infrarøde mottakeren som fulgte med Theater 550 Pro tv-kortet, er det dette som er problemet? Fungerer bare tastaturet med Microsoft's egen IR-mottaker? Har den nødvendige rollup'en også tror jeg, maskinen finner hvertfall ingen oppdateringer hos Microsoft. Lenke til kommentar
padloo Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Woot.. Jeg har alltid lurt på å kjøpe det samme tastaturet, men da venter jeg til du finner en løsning på dette.. Jeg skal sjekke ut litt med noen jeg kjenner og høre om de har samme problem. Håper du finner ut av det snart og gir meg tilbakemelding Lykke til Lenke til kommentar
MCPC.no Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg bruker den infrarøde mottakeren som fulgte med Theater 550 Pro tv-kortet, er det dette som er problemet? Fungerer bare tastaturet med Microsoft's egen IR-mottaker? Det er dette som er problemet ja. Du må kjøpe MCE fjernkontrollen som har IR-mottaker som går til MCE tastaturet. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Takk takk, da skal denne kjøpes inn Lenke til kommentar
goli4th Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Takk takk, da skal denne kjøpes inn 5840237[/snapback] Husk å bruk windows update til å oppdatere "mottageren". Ellers vil bare fjernkontrollen virke og ikke tastaturet. Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Takk takk, da skal denne kjøpes inn 5840237[/snapback] Husk å bruk windows update til å oppdatere "mottageren". Ellers vil bare fjernkontrollen virke og ikke tastaturet. 5918934[/snapback] Jeg sliter også med tastaturet siden jeg kjører XP Pro. Får ikke installert updaten fra Microsoft pga feil språk.... Lenke til kommentar
nextri Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 tragisk at det kun fungerer med microsofts egen IR mottaker. Har allerede en mediasenter fjernkontroll som jeg er fornøyd med. Hva skal jeg med enda en? Går det ikke an å bare kjøpe mottakeren? Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Hvilken fjernkontroll er det du har? Hvis det er av typen som følger med Hauppauge tv-kortene, fungerer disse med Microsofts mottager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå