abene Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Flerspråklig Windows XP Starter Edition Microsoft skal etter planen lansere flerspråklig utgave av Windows XP for Den tredje verden. Dette er en rimelig spesialutgave av Windows XP med begrensede funksjoner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Det er mye bedre med gratis Linux enn en funksjonshemmet Windows. (Linux er bedre i utgangspunktet) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Dette er jo bare en del av microsoft sin strategi for verdensherredømme; de tilbyr en billigere, nedstrippet windows-versjon, slik at menneskene (barn spesielt, regner jeg med) i utviklingslandene blir kjent med og vant med brukergrensesnittet til windows, og dermed vil velge windows senere, rett og slett fordi de ikke vet om eller kan om noe annet. :/ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Dette er jo bare en del av microsoft sin strategi for verdensherredømme; de tilbyr en billigere, nedstrippet windows-versjon, slik at menneskene (barn spesielt, regner jeg med) i utviklingslandene blir kjent med og vant med brukergrensesnittet til windows, og dermed vil velge windows senere, rett og slett fordi de ikke vet om eller kan om noe annet. :/ 5837941[/snapback] Ja du har forstått det. Men det er også på samme måte i Norge. Folk flest kan ikke eller vet ikke om alternativ til Windows. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Dette er jo bare en del av microsoft sin strategi for verdensherredømme; de tilbyr en billigere, nedstrippet windows-versjon, slik at menneskene (barn spesielt, regner jeg med) i utviklingslandene blir kjent med og vant med brukergrensesnittet til windows, og dermed vil velge windows senere, rett og slett fordi de ikke vet om eller kan om noe annet. :/ 5837941[/snapback] Er det noe galt med det? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Dette er jo bare en del av microsoft sin strategi for verdensherredømme; de tilbyr en billigere, nedstrippet windows-versjon, slik at menneskene (barn spesielt, regner jeg med) i utviklingslandene blir kjent med og vant med brukergrensesnittet til windows, og dermed vil velge windows senere, rett og slett fordi de ikke vet om eller kan om noe annet. :/ 5837941[/snapback] Er det noe galt med det? 5848031[/snapback] Ja, det er det. Selv om de fleste andre, større selskaper gjør det (McDonalds, Cola, m.m.), betyr ikke det at det er mindre moralsk forkastelig. Assosiasjoner er visst blitt veldig mye verdt for tiden. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Det er utrolig hvor mange som ser ut til å finne helt alminnelige salgsstrategier moralsk forkastelige... Skulle Microsoft liksom sittet på gjerdet og se en konkurrent ta over et enormt marked uten å gjøre noe? Trukke det nei... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Skulle Microsoft liksom sittet på gjerdet og se en konkurrent ta over et enormt marked uten å gjøre noe? Trukke det nei... 5849482[/snapback] Jeg hadde i hvert fall likt å se det skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå