corge Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har mange dokumenter i .swx-format fra gamle OpenOffice og ønsker å konvertere disse til det nye .odt-formatet. Hvordan kan jeg gjøre dette på en effektiv måte? Jeg har sett gjennom manualen til OpenOffice og letet mye på google uten hell. Er det noen som vet om et utility som kan konvertere filer for deg - loade ett og ett dokument for hånd og så save som ny fil er ikke særlig effektivt... Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Har du prøvd konverteringsprogrammet som er innebygget i OO? File -> Wizards -> Document Converter og velg "StarOffice" og "Text Doucments" Jeg har dessverre/heldigvis ikke noen .swx filer til å teste med selv, så jeg vet ikke hvor god den er, men den ser veldig ut som om den konverterer mange filer av gangen (Siden man oppgir Import from og Save to)... Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Prøv å åpne dokumentet, og velg lagre som. Deretter velger du bare det nye formatet som filtype. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Prøv å åpne dokumentet, og velg lagre som. Deretter velger du bare det nye formatet som filtype. 5837798[/snapback] Regner med at han har tenkt tanken, tror han tenkte på en mer effektiv måte - ta flere filer av gangen. Litt kjedelig å drive sånn med 30 filer . Lenke til kommentar
corge Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Har du prøvd konverteringsprogrammet som er innebygget i OO? File -> Wizards -> Document Converter og velg "StarOffice" og "Text Doucments" Jeg har dessverre/heldigvis ikke noen .swx filer til å teste med selv, så jeg vet ikke hvor god den er, men den ser veldig ut som om den konverterer mange filer av gangen (Siden man oppgir Import from og Save to)... 5837172[/snapback] Takk. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Takk. Bare hyggelig! Jeg vet hvor "morsomt" det kan være å konvertere store mengder med filer, når det ikke finnes gode verktøy for det... Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Prøv å åpne dokumentet, og velg lagre som. Deretter velger du bare det nye formatet som filtype. 5837798[/snapback] Regner med at han har tenkt tanken, tror han tenkte på en mer effektiv måte - ta flere filer av gangen. Litt kjedelig å drive sånn med 30 filer . 5838339[/snapback] Ahh, tenkte ikke så langt selv. Men nå lærte jeg noe smart selv også da. Har en liten drøss filer som skulle vært konvertert selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå