Gå til innhold

Fujitsu Siemens M3438


canny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vurderer å kjøpe meg denne: Fujitsu Siemens M3438.

 

Men før jeg gjør det tenkte jeg at jeg skulle høre med dere, sikkert noen som har et bedre tilbud?

 

Ellers blir jeg glad for + og - ved denne maskinen.

5836677[/snapback]

 

 

Jeg er i samme situasjonen (skal kjøpe 17" slepbar med bra grafikkort til 12-15k) og har sett på disse to (du finner den første for 13600 og den andre for 14700, valgte sider med bra info på maskinene):

 

Toshiba Satelite P100-113

 

Asus A7J

 

Begge har Core Duo prosessor og bra skjermkort. I utgangspunktet kunne jeg tenkt meg enda bedre grafikkort, men har ikke funnet noen bedre som i tillegg har Core Duo. Om det ikke er viktig for deg, kan du sjekke ut CL77 hos whitebox.no.

 

Når det gjelder maskinen du har funnet, så ser den bra ut.

Lenke til kommentar

Får min asus a7j idag :) .

 

valgte den fordi den virka blant en av det beste for den prisen. Eneste som slår den er kanskje dell sin inspiron 9400, men det er så mye styr rundt den maskinen akkurat no så blir bare mye venting der. Har ikke hørt mye negativt om x1600 heller men er ikke expert på området.

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe meg denne: Fujitsu Siemens M3438.

 

Men før jeg gjør det tenkte jeg at jeg skulle høre med dere, sikkert noen som har et bedre tilbud?

 

Ellers blir jeg glad for + og - ved denne maskinen.

5836677[/snapback]

 

+OK med minne, sinnsykt mye HD, bra skjermkort, meget bra garanti (3år hente/bringe)

- Ikke Core Duo (uten at det betyr altfor mye, men nå er de nå en gang kommet, og til denne prisen...), lav oppløsning på skjerm (noe subjektivt, men på en 17" synes jeg det passer best med minst WSXGA+ eller muligens WUXGA, dette er dog ikke altfor vanlig)

 

Alt i alt synes jeg det virker som en meget bra PC til en OK pris. Men jeg synes ASUS sin som alt er nevt er en mer komplett PC med Core Duo, Bluetooth, kamera...Den koster da også rundt 1500 mer ser det ut til.

 

Olav

Lenke til kommentar
For all del styr unna denne pcen. Den har et problem med RAID-kontrolleren som gjør at musikk, video og spill lagger/hakker.

 

Refererer til denne linken https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=535233&hl=

 

Gå for eksempelvis Dell Inspiron 9400 i stedet.

 

Lykke til

5841955[/snapback]

 

Ja det stemmer det. Et STORT minus. Jeg kunne bare ikke i min villeste fantasi forestille meg at de fremdeles solgte maskinene med disse problemene enda, så jeg sjekket ikke nummeret nøyaktig...vel vel..

Inspiron 9400 er et meget godt alternativ om du ikke tenker veldig seriøs gaming. Meget hyggelig priser på den for tiden er det også. På den har du og muligheten til å velge skjerm med bedre oppløsning. Er du veldig opptatt av spilling, så er vel Asusen et bedre alternativ grunnet vesentlig bedre skjermkort.

 

Olav

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...