Bytex Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Um...fikk en hest for litt siden av en kompis av Jauffrey. Red stolt opp mot Chorrol på min høye vakre hest. Så gikk jeg inn i byen, og den forsvant. Finner den ikke utenfor byen heller. Blir den teleportert bort til nærmeste stall ellerno? I Daggerfall fulgte hesten med inn i byene også. Endret 29. mars 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Den ble vel bøffa da vel. Du må ikke la den stå ulåst... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Låse hesten? Vel, jeg kan jo prøve å knyte tissen dens rundt ene foten, da springer den neppe noensteds. Rerollet siden da, lot være å hente hesten til jeg er ferdig inne i byen denne gangen. Men det skjer sikkert igjen, hvorfor ble den borte? Endret 29. mars 2006 av Bitex Lenke til kommentar
ilstang Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Låse hesten? Vel, jeg kan jo prøve å knyte tissen dens rundt ene foten, da springer den neppe noensteds. Rerollet siden da, lot være å hente hesten til jeg er ferdig inne i byen denne gangen. Men det skjer sikkert igjen, hvorfor ble den borte? 5836572[/snapback] Sikkert Gilde som har rappa den Lenke til kommentar
Pillin Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 De står i stallen utenfor byen. let der du Lenke til kommentar
ilstang Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Den har nok blitt til morrpølse nå ja Endret 29. mars 2006 av ilstang Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 lol :!: lo bra når jeg leste denne tråden ja... Fine komentarer.. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jepp, artig dette. Men hesten din kan vel ikke bli stjålet? Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 trolig så finnes den i stallen, et tips kan være å fast travel til en annen stall og se om den dukker opp der. Pass på å ta riktig hest når du skal ut å ri. Tokk feil en gang og måtte forte meg for å få fjernet bounty. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 trolig så finnes den i stallen, et tips kan være å fast travel til en annen stall og se om den dukker opp der. Pass på å ta riktig hest når du skal ut å ri. Tokk feil en gang og måtte forte meg for å få fjernet bounty. 5837474[/snapback] Det er ikke alltid den er i stallen. Jeg har ofte funnet den rett utenfor byportene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Prøv å sjekk der du fikk hesten. Min hest forsvant også en dag og jeg måtte kjøpe ny. Men så plutselig fant jeg min gamle hest der jeg fikk den. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Så først tittlen før eg så hvor den hva posta.. lurte fælt der for et øyeblikk :!: Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Det finnes en mod som lar deg plystre på hesten så kommer den løpende. Mye tyder på at det er tingen for deg Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 DET var kul mod det!! Link anyone? (til plystre pa hest mod!?) Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Oisann, arti tråd detta ^^ Den plystre modden virker digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå