Gå til innhold

Fantonald vs Darkwing Duck

Fantonald vs Darkwing Duck  

159 stemmer

1. 1. Fantonald vs Darkwing Duck

• Fantonald
      96
    • Darkwing Duck
      62

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mjaaa, vanskelig.

Darkwing duck er vel bare en kjip klone av Crimson Avenger, dog, mye harselas med allerede kjente superhelter de 3 årene serien gitt. Spin-off fra en DuckTales-episode mener jeg å huske.

Fantdonald er mer en lokal helt som ikke gjør stort sett av seg, dog, en innarbeidet karakter, dårlig med vittigheter though.

Stemte på Darkwing jeg.

Lenke til kommentar

Fantonald eier DWD under enhver anledning. Han er mer profesjonell og har tøffere utstyr. I tillegg ser han mye råere ut. Holdninga hans stråler "Jeg eier grisetrynet ditt, don't fuck with me!" DWD er ei kløne, også er han ikke mye tess i nærstrid mht. de episodene jeg har sett. Dessuten får han alltid juling av badguys i starten før han må ty til røtne metoder, gjerne med hjelp fra Rotor. Fantonald's skjold hadde grusa trynet hans rimelig godt. Kunne godt spist DWD på julaften med en deilig pils ved siden av.

Endret av Marius_r
Lenke til kommentar

Tøv. Petter Smart er ikke med i Fantonald engang. Og han er ikke avhengig av Glupus heller, dere som har lest Fantonald en stund husker historien der Fenimore Cook Company infiserer verden med et datavirus, som også infiserer Glupus. Fantonald løser oppgaven uten hjelp av Glupus!

Lenke til kommentar

For å si det sånn, så er Darkwin Duck gamlere i helte branshen enn Fantonald. Så fantonald ser kjempe mye kulere ut enn Darkwin og har bedre utstyr, men hvis vi tenker Fantonald i den tiden som Darkwin duck var populær i ville ikke fantonald være så kul. Det er det som gjør det så vanskelig. Før i tiden var det Darkwin, nå er det Fantonald.

jeg stemmer på Darkwin Duck siden hans utstyr er elendig iforhold til Fantonald sitt. At Darkwin Duck klarer å beseire fiendene sine med det vraket av våpen han har, så er jo han drit kul som klarer det. Han er litt smartere enn Fantonald og.

En stemme til Darkwin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...