aqdas Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 hei, lurte på om noen har prøvd å bruke nettet gjennom denne dingsen her: http://mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=59348 hvordan er hastigheten da? blir linja ustabil? nå snakker jeg om internett da og ikke lokalnett. er den anbefalt? vil gjerne bruke noe sånt istedenfor kabler eller trådløs nett. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Brukt Jensen Home:Link 385 en del selv, og er godt fornøyd med dem. Forøvrig en test av dem på HW.no her. Lenke til kommentar
aqdas Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Brukt Jensen Home:Link 385 en del selv, og er godt fornøyd med dem. Forøvrig en test av dem på HW.no her. 5837756[/snapback] hmmm.. utifra denne testen synes jeg at trådløs er bedre. eller hva? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 hmmm.. utifra denne testen synes jeg at trådløs er bedre. eller hva? 5837999[/snapback] Tja, Homelink er svært enkelt og driftsikkert. Trådløst er ofte langt mere styr. Hastigheten er ikke all verden HL men det er det ikke på trådløst heller hvis signalet blir svakt. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Det er kanskje bedre om det blir dårlig signal via trådløst. Men har du en laptop så er det jo fortsatt bedre å kunne virre rundt med den uten å være avhengig av noen fysiske tilkoblinger. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Joda, men HL er et utmerket produkt i mange tilfeller, mot stasjonære PC-er, mellom ADSL-modem og aksesspunkt har jeg ofte brukt det i og med i store hus med mye betong o.l slik at man lettvint får AP der hvor man får best dekning. Og det er jo totalt idiotsikkert kontra wlan som i endel tilfeller ikke er særlig egnet og ei heller særlig brukervennlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå