Glenn Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Heisann! Jeg har en laptop med et Intel 2200BG-kort, med nyeste drivere, som jeg bruker Intels programvare med. Den kjører Windows XP. Om det skal være intressant, er det en Acer TravelMate 4600 det er snakk om. Jeg bruker en Linksys WRT54GL med DD-WRT v.23 firmware. Når jeg laster ned ting via BitTorrent på laptopen, blir den disconnecta i et par sekunder. Den reconnecter seg bare til routeren og får ny IP-adresse. Det er utrolig irriterende! Det problemet har jeg ikke på den stasjonære maskinen, som også er kobla opp trådløst. Hva kan være problemet? Noen som har en løsning? Endret 29. mars 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Turning off Wireless Zero Configuration Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 IOM. at han bruker Intel's programvare vil jeg anta at WZC er av, og heller bør skrus på. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Windows Zero Configuration går vanligvis ikke av automatisk, når både det og Intel sin programvrare driver på med jobben sin samtidig og det er samme jobb så blir det ofte kluss. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Heisann! Løsninga på problemet var at jeg fjerna Intel's programvare fra maskinen. Bruker Windows sin nå, og alt er stabilt og fint! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jepp, det er det som trengs, slå av en av de som konfigurerer.. Veldig ofte fungerer programvaren som følger med (i ditt tilfelle intel programvaren) bedre enn windows sin, det var derfor jeg kun la inn link om hvordan du slår av windows sin.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå