Gå til innhold

Darkmantle armor - Hvem har denne?

Anbefalte innlegg

Tier 0.5 er et sett som skal være vanskelig å få tak i, også for en casual gamer, men har man dette settet eller til og med tier 0 settet så er man vel egentlig ingen casual gamer. Det er igrunnen et definisjonsspørsmål.

Uansett, Stratholme 45min er ikke så ille, men Valthalak virker en smule drøy. Epic gearet guilds på PvP-servere wiper på han.

Jeg prøver å få de beste guildene gira på å være førstemann til å legge ham i bakken, ettersom jeg er eneste som kan summone har jeg en liten fordel der, og jeg gleder meg en smule til å knekken på uhyret.

Uansett, tier 0.5 questene er veldig gøye og utfordrene dersom du har rikelig med tid og gull - omtrent såpass som de raskeste hestene koster skal holde lenge.

Valthalak - http://wow.allakhazam.com/db/mob.html?wmob=16042

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og, he he. Nå er ikke MC en billig affære, akkurat. For meg var det 6-7g i repairkostnader når vi hadde wipet litt. I tillegg er det healthpots, manapots, fire protection pots, donasjoner til fyren som laget repairbots.. 15-20g per kveld?

5871692[/snapback]

kan ikke si jeg merker no til no spesielle utgifter, dør kanskje 1 gang hele MC, bruker ikke mye pots, trenger bare 1 major mana som jeg bruker på ragnaros. så utgiftene er lave, ofte går jeg i + etter MC.. repair bots betaler guild banken.

Lenke til kommentar
Og, he he. Nå er ikke MC en billig affære, akkurat. For meg var det 6-7g i repairkostnader når vi hadde wipet litt. I tillegg er det healthpots, manapots, fire protection pots, donasjoner til fyren som laget repairbots.. 15-20g per kveld?

5871692[/snapback]

kan ikke si jeg merker no til no spesielle utgifter, dør kanskje 1 gang hele MC, bruker ikke mye pots, trenger bare 1 major mana som jeg bruker på ragnaros. så utgiftene er lave, ofte går jeg i + etter MC.. repair bots betaler guild banken.

5876464[/snapback]

Dette er mens instancen er på farmstatus, mulig hans guild ikke har det? De aller fleste går i pluss etter en MC tur, gjerne 15-20g om ikke mer.

Men når man ikke farmer instancen, blir reperasjonskostnadene skyhøye. Var ofte opp mot 30gsamlet når vi drev i starten av BWL, spesielt all wipingen på razor, vael og firemaw. Reperasjon, reagents og pots er svindyrt. Bytta til herbalism før vi starta AQ40, langt billigere for pots, pluss en skikkelig moneymaker i motsetning til skinning.

Lenke til kommentar
driter i 0.5 tier setter...

når jeg blir 60 kommer jeg til zg med guilden min uansett gear :>

etter litt FR blir det mc <3

5881281[/snapback]

Hehehe...Hvis du tror at det eneste dere trenger for å komme dere inn i MC er litt FR-gear, så blir du overraska når dere er i gang med ZG. :)

Det går nok mer på samarbeid og taktikker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...