kjetilkl Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hvorfor er det tåpelig av Blizzard? - Det tar oss flere måneder å få et sett i MC, skal det liksom være lettere å gjøre det utenfor? - Imho så bør det være minst like vanskelig/dyrt å få dette settet som å få epic mount. - De fleste klarer det på en måneds tid (eller raskere)hvis de vil.... (epic mount) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Vi tok Baron på 30mins over voice, ikke no problem.. Mage, Priest, Warlock, Warrior og Paladin Lenke til kommentar
Ithrin Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 ...I alle dager. Det er da ikke så skrekkelig vanskelig å gjøre baron run på 45 minutter? Jeg og fire andre guildies (Warrior, shaman, rogue, priest (meg), og warlock) klarte det nesten på første forsøk. Vi hadde en wipe på de seks vaktene som kommer ut av huset til baronen når vi hadde to minutter igjen, og mye forbedringspotensiale før det (Stakkars warlocken døde opptil flere ganger). Vårt imba equipment begrenset seg til Bloodlord's defender fra ZG og Felheart Bracers. Ellers kun blått eq fra diverse instancer. Vi brukte ikke en gang teamspeak. Ellers er jo tier 0.5-settet for "endgame-eq" å regne for "casual players", så jeg synes at de som klager burde slutte å klage. Det skal være litt vanskelig å få tak i det. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Når det gjelder gulla til tier 0.5 settet regner jeg det som småpenger. Syntes det er fint av Blizzard å legge inn slike...da må folk grinde litt og tjene peng...helt greit det. For en casual gamer er det ikke problem å tjene gull. Det er bare å grinde i noen uker det. Jeg mener det er essensen av det å være casual gamer. Man grinder seg opp til alt man har på seg omtrent. Dvs man kjøper alt. Jeg har kjøpt mesteparten av tank gear'et mitt selv. Kostet meg 600gull. Har i tillegg epic mount. Det er bare tid det er snakk om. Man kan grinde akkurat når man selv vil på døgnet. akkurat den 45 min baron run er kanskje litt i drøyeste laget, men kjenner jeg Blizzard rett så blir dette forandret på om dem finner ut at det blir for vrient for "folket"..det er bare å vente:) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 selv om man er casual gamer skal man ikke kunne spille 45 min i uka og få gratis epix. Jesus Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Nå skal det sies at å gjøre den 0.5-questlinen ikke er bare-bare. De virkelig gode sakene får man til sist, og å få ned Valethak på slutten.. tja, forvent å wipe en del ganger. Prøvde i går med 10 mann, ca. halvparten var fra Moo mafia (MC/BWL/AQ-guild, godt med lilla saker), og vi fikk ham ned til 47%. Utrolig krevende kamp, det er ikke i nærheten av de vanlige "slå på boss til han/hun/det dør"-sakene som folk er vant med fra Strat/Scholo/DM/*BRS. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 http://www.home.no/victork/wow/Vickey.jpg Nå er jeg på tilsynelatende nest siste questen, skal summone og drepe et spøkelse i Diremaul East som har Right piece of Valthalaks medallion. Etter det er det bare å springe inn i uBRS og kalle fram fyren, så er alt ferdig. Skulle ønske questene var lengre egentlig, Darkmantle-questene er de gøyeste jeg har gjort. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Heh. Post bilde når han er død, da. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Med all den pengebruken, kommer det ikke på tale at jeg oppgraderer... Da venter jeg heller til guilde kan gå trygt i MC, og roller på epix der.. Virker som et forsøk, fra blizzard sin side, å få ned serverøkonomien... Noen sitter tross alt med tusener av gull... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Det er en grådig gøy og utfordrendes quest-serie, unntatt de gangene du trenger en gruppe til en plass ingen folk vil til. Har du mye fritid å bruke og ubegrenset med gull i den forstand du ikke går tom mens du holder på med questen er det utrolig artig å holde på med. Bilde av død Valthalak kommer etterhvert håper jeg. Endret 4. april 2006 av Pycnopodia Lenke til kommentar
amarios Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Skal prøve oss på Valthalak i morra utpå dagen, skal poste screen når han dauer Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hvorfor er det tåpelig av Blizzard? - Det tar oss flere måneder å få et sett i MC, skal det liksom være lettere å gjøre det utenfor? - Imho så bør det være minst like vanskelig/dyrt å få dette settet som å få epic mount. - De fleste klarer det på en måneds tid (eller raskere)hvis de vil.... (epic mount) 5859346[/snapback] Det sier seg jo selv. Settene i mc er jo bedre, og desuten det er en i guilden min som fikk hele cenarion på et run Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Nå er Cenarion noe av det det dropper mest av i MC, virker det som. I tillegg er det få druider, så det er jo ganske logisk at druidene får nye klær ganske fort. Som fury-warrior har jeg vært i MC rundt ti ganger, og har vel fått.. Flameguard gauntlets. I tillegg er ikke MC bare-bare. Det krever 40 folk, det er ikke noe man spammer /LFG etter. I tillegg må det være en jevn fordeling av klasser, og folk bør ha en del FR (ikke nødvendigvis 300+, men rundt 100 hjelper på).. oog man må gjerne dedikere 4-5 timer på et run. MC er ikke for alle. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Med all den pengebruken, kommer det ikke på tale at jeg oppgraderer... Da venter jeg heller til guilde kan gå trygt i MC, og roller på epix der.. Tror du det er noe lettere å få de i MC? - Da tar du feil, og - rolle i MC? (jeg krymper meg ) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Og, he he. Nå er ikke MC en billig affære, akkurat. For meg var det 6-7g i repairkostnader når vi hadde wipet litt. I tillegg er det healthpots, manapots, fire protection pots, donasjoner til fyren som laget repairbots.. 15-20g per kveld? Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Det spørs, blir bedre etterhvert ^^ Selv tjener jeg 15-20 g vært mc run Endret 5. april 2006 av qu3st Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Og, he he. Nå er ikke MC en billig affære, akkurat. For meg var det 6-7g i repairkostnader når vi hadde wipet litt. I tillegg er det healthpots, manapots, fire protection pots, donasjoner til fyren som laget repairbots.. 15-20g per kveld? 5871692[/snapback] nå har vi en litt annen deal på stuff da, vi sender all dark iron ore, essence of (xxx) osv til han og får dkp, hva han gjør med det vet jeg ikke, kan hende han finansierer rep bot eller whatever. MEn funker fett for oss . Og potions er ikke no stress for min del, ta opp herbalism på en alt og farm blomster til fire prot pot og major health pot . Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Å få meg Darkmantle var egentlig mitt siste håp for å få meg no særlig med epic's før jeg slutter med WOW, siden guildet mitt ikke kommer seg ut av ZG. Uansett, skal skaffe meg SC Gloves nå, så får vi se. Wish me luck. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Kan si at Valthalak er ganske vanskelig, jeg kan ikke se for meg at en tier 1 eller lavere utstyr gruppe skal få has på ham. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Denne set upgraden er som en gave til casuals, og enda klager en del fordi det er litt vanskelig? Vil dere se regninga mi fra all wipinga igjennom hele MC og BWL? Aner dere hvor mange timer som er lagt med der? Så klager dere over 45 min strat baron. Tipper de fleste grupper klarer det på 2-3 forsøket, om bare det hadde vært like enkelt å skaffe seg epics i raid instancer (se bort ifra slikt som ebon og chroma uten TL) Valthalak såppass vanskelig? Har ikke møtt han, så kan vel ikke slå noe fakta i bordet. Men epics har utrolig lite med saken å gjøre, det er tross alt bare minimale oppgraderinger for det meste. Om han ikke hadde krevd litt wiping og litt planlegging hadde det jo bare vært en vits. 7/8 cenarion, 7/8 stormrage og springer rundt med WH vest. Bronze bijous er aldri på AH, og gidder ikke raide ZG etter at jeg ble exalted, så får ikke ZG chesten. Nef dropper bare transendence. Får ikke Feralheart heller siden man må ta de andre delene før du kan oppgradere chesten. Gamle WH deler er sharda for lenge siden. Tro meg, en quest for en slik oppgradering blir som å få det servert på fat. Er ikke bare bare å få loot i store raid instancer heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå