IntelAmdAti Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hvor langt er dere kommet med å skaffe denne? Foreløpig har jeg bracer, det tok lang tid å farme Winterspring Blood Sample siden halve serveren var i Frostsaber Rock og drepte alt som rørte seg. Har aldri sett noe lignendes. Uansett, er det noen som har kommet langt i Darkmantle questen? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg mangler bracers, så hvis noen på Bloodfeather vil selge med noen, så er jeg åpen for whispers. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg må nå etter min forståelse drepe Baron på under 45 minutter ifra inntog til Stratholme - for å complete neste quest.. Og det må gjøres i 5manns gruppe. Har noen klart det? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Element RG1 (Nefarian nede i høst) på Kul Tiras klarte det - med fem av sine beste. Det er jo helt latterlig. Tåpelig at man skal trenge fullt tier2 for å kunne oppgradere tier0-bitene sine. :| Og questen før belte og hansker var jo snabla moro da. Evigmye farting frem og tilbake, og i tillegg bruker du bare ca. 150g på sakene du trenger. :| Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har solgt 5 delicate arcanite converters for 45g hver, endelig er det mulig å tjene penger på engineering! Hurra! Lenke til kommentar
amarios Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Har gjort 45 min baron run, ikke så veldig vanskelig. Var fury warrior som tanka (meg),rogue,mage,priest og hunter. (jeg og roguen har for det meste blått gear, resten er guildies pakka i epics ) Man må bare finne den rette veien å gå og drepe minst mulig mobs, ha minst mulig nedetid til mana/looting etc etc. Og finne den raskeste veien ^^ Lenke til kommentar
superreven Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Jeg har fått bracers (første quest), hansker og belte (andre quest), er nå på "tredje" del av questrekken og står foran 45 min baron run :/ For å få bracers må du levere alt dette Aracanie Converter, Stonescale oil greiene + noe du plukker med deg i BS.. Så må du til Silithus, WS og EP og samle 12 items fra ulike undead (3 x 12). Bruker det du får utdelt i den sekken goblinen i tanaris gir deg, kan være lurt å gjøre dette to og to. Hvis ikke kan du gå tom for Goblin Rocket Fuel, som trengs til å samle inn stuffet fra dem, og kjøpe nytt av det atm er ikke billig. Deretter (legg inn mye reising mellom hvert steg) drepe en lvl 60 (non elite) magma elemental i BS (gjør kun fysisk og nature dmg), for så å reise til WS ned i Darkwhisper Gorge, passere 4-5 elite demons (kein problem for en rogue som har roen), inn i en hule, der er det en imp som er "Exotic Reagents Vendor" - av han må du kjøpe en ting til 50g (husker ikke navn), til tanaris igjen og så til IF til hun du begynte med inne hos King Magni -> får belte + gloves (epixx!!1). Tadaa! Helt til neste steg da.. 45min baron run.. dette er fint umulig med tier 0 equippa players. Har snakket med folk som har klart det, men da har det vært fra guild med stålkontroll på type MC,BWL o.l. og med ca tier 3 equip :/ edit:rettet noe feil Endret 31. mars 2006 av superreven Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg har fått bracers (første quest), hansker og belte (andre quest), er nå på "tredje" del av questrekken og står foran 45 min baron run :/ For å få bracers må du levere alt dette Aracanie Converter, Stonescale oil greiene + noe du plukker med deg i BS.. Så må du til Silithus, WS og EP og samle 12 items fra ulike undead (3 x 12). Bruker det du får utdelt i den sekken goblinen i tanaris gir deg, kan være lurt å gjøre dette to og to. Hvis ikke kan du gå tom for Goblin Rocket Fuel, som trengs til å samle inn stuffet fra dem, og kjøpe nytt av det atm er ikke billig. Deretter (legg inn mye reising mellom hvert steg) drepe en lvl 60 (non elite) magma elemental i BS (gjør kun fysisk og nature dmg), for så å reise til WS ned i Darkwhisper Gorge, passere 4-5 elite demons (kein problem for en rogue som har roen), inn i en hule, der er det en imp som er "Exotic Reagents Vendor" - av han må du kjøpe en ting til 50g (husker ikke navn), til tanaris igjen og så til IF til hun du begynte med inne hos King Magni -> får belte + gloves (epixx!!1). Tadaa! Helt til neste steg da.. 45min baron run.. dette er fint umulig med tier 0 equippa players. Har snakket med folk som har klart det, men da har det vært fra guild med stålkontroll på type MC,BWL o.l. og med ca tier 3 equip :/ edit:rettet noe feil 5843381[/snapback] Hvor mye penger har du betalt? har kommet til der jeg skal drepe 12x3 mobs, starta med 190g nå har jeg bare 80g igjen...! Lenke til kommentar
superreven Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 World Of Warcraft: Jeg har vel betalt 30+40g til questgivers og så 50g for den itemen jeg måtte kjøpe i WS. Mats til de forskjellige items man måtte levere har jeg skaffet meg eller hatt fra før. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Men du får altså gloves og belte før det 45 min baron run'et? Lenke til kommentar
superreven Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Men du får altså gloves og belte før det 45 min baron run'et? 5843878[/snapback] Som jeg skrev et par poster ovenfor; ja. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg begynner å lure på om Blizzard har driti seg ut angående Tier 0,5-settene, da det virker som om det koster mer enn det smaker. Kanskje dette blir nok en grunn til å slutte med WOW... Lenke til kommentar
superreven Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 300g ca for 4 epics og 4 blues? Ikke mye i min bok, man må ofte ut med den summen for en epic! Dette forutsatt at du faktisk letter på rompa å skaffer noen av matsa selv. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 er i allefall fint for noen av oss... 10 stonescale oil går for ca 35g på ah nå! tar ikke lang tid å fiske 10 eels, har bestillinger fra halve guilden på olje nå, så må vell komme meg i fiskinga... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Da var Stratholme Baron questen gjort, var ikke så vanskelig når gruppen var litt god. Noen som har kommet like langt og vet hva som skjer i library i DM? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 etter baron run blir du sendt til dm library der du får ett quest, du må samle 25 war beads fra ogres i dm north. (får nice necklace som reward ) etter det må du til dm west og få en drop fra ghosts der (kan gjøres solo). så skal du til BRD arena og hente en ting og drepe en fyr. hva som er etter det vet jeg ikke enda Lenke til kommentar
Myx Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 300g ca for 4 epics og 4 blues? Ikke mye i min bok, man må ofte ut med den summen for en epic! Dette forutsatt at du faktisk letter på rompa å skaffer noen av matsa selv. 5844216[/snapback] Jeg har aldri betalt et rødt øre for noen epic. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 300g ca for 4 epics og 4 blues? Ikke mye i min bok, man må ofte ut med den summen for en epic! Dette forutsatt at du faktisk letter på rompa å skaffer noen av matsa selv. 5844216[/snapback] Jeg har aldri betalt et rødt øre for noen epic. 5855722[/snapback] Det har jeg da heller aldri påstått. Lenke til kommentar
Myx Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 [Det har jeg da heller aldri påstått. Neida, du gjorde ikke det Jeg synes bare at det er ganske tåpelig av blizz å gjøre disse upgrade questene slik at: 1: Du "trenger" en gruppe med folk med tier 1 eller bedre utstyr for å gjøre det, og 2: La det koste relativt mye penger, siden man på level 60 som regel har hendene fulle for å skaffe gull å kjøpe epic mount for. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 1: Du "trenger" en gruppe med folk med tier 1 eller bedre utstyr for å gjøre det,og 2: La det koste relativt mye penger, siden man på level 60 som regel har hendene fulle for å skaffe gull å kjøpe epic mount for. 5857317[/snapback] Exactemento! Og der er mitt problem, sjonglering med epicmount og tier 0.5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå