medlem-82104 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Frisk installasjon av iTunes.. Fikk meg til å glemme og fjerne haken ved "Orgainser musikk mappen" alternativet! Nå har iTunes stokket om på hele musikkmappen min og lagd mapper for artistene og puttet sangene artistene synger inni! Jeg prøvde å fjerne haken men det gikk ikke tilbake! Noen som vet om et program eller liknendes som kan få det tilbake til den "rotete" tilstanden?? HJELP!! Mvh Andak Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Tror det programmet heter noe med 'backup', og det må brukes før det skjer noe uventet. Det kunne jo vært værre da. Uten backup kan du jo miste alt når det skal være. Min musikksamling ligger på 3 harddisker og et sett med DVDer. Gir litt sjelefred. Endret 29. mars 2006 av hårek Lenke til kommentar
BMP Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Det samme skjedde med meg og min Itunes. 165 GB MP hulter til bulter, jeg valgte å rydde opp manuelt. Skal aldri mere bruke Itunes! Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Huff... også er det ingen måte å få det tilbake på uten om å måtte gjøre det manuelt? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 nå har jeg enda en grunn til å IKKE bruke iTunes... (hater den fordømte møkka, winamp 2.95 forever!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå