AmdTommy Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Jeg tenkte jeg skulle ha 2 mist 500w strømforyninger i maskina mi.. hvilke ledninger skal kobles sammen eller åssen skal jeg få begge strømforsyningene til å fungere samtidig? legger ved bilde av case modden min. (sette sammen 2 kabinett) edit: ikke klag på mine ùber paint skillz Endret 29. mars 2006 av AmdTommy Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Et lite relè skulle gjøre susen. Monter A1 og A2 på "primary PSU" sin 12V utgang om du velger et 12V relè. Så kobler du pin 13 og 14 fra ATX kontakten på din "secondary PSU" til relèet sin normaly open bryter. Når du starter din "primary psu", vil relèet aktivere "secondary PSU". Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Så vidt jeg har lest her inne, så trengs bare Grønn og Svar (Tror det er nr 14 og 15) kortsluttes på begge PSU'ene. Dvs grønn til grønn og svart til svart Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Det er riktig, men da starter ikke PSU nr. 2 sammtidig som du slår på maskina Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) får kjøpe relè når jeg er innom elfa å kjøper potensimetere til grafikk kortene da Endret 30. mars 2006 av AmdTommy Lenke til kommentar
saivert Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 elfa.se ftw. De sender i konvolutt for små ordre, men sorry mac. Trenger Visa for det da. HAHAH. PWNED! Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 elfa.se ftw. De sender i konvolutt for små ordre, men sorry mac. Trenger Visa for det da. HAHAH. PWNED! 5839412[/snapback] jeg tar bare trikken opp ditt da din svette reke... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Saivert, ro ned. AmdTomy: Hus en overslags diode da. 1N4148 skulle gjøre susen. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Bare en spøk fra min side da. Jeg og AmdTommy kjenner hverandre så slapp av. Anyway: elfa selger også lysdioder med inetgrert forkopplingsmotstand. Det er kjekt. Jeg ville bare ha satt en ledning fra ATX PSU power on pinnen på hovedkortet til tilsvarende pinne på PSU hovedkortkontakten på begge PSU-ene. Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 overslags diode? kan noen lage en paint tegning over åssen jeg skal koble? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Koble den til A1 og A2 Katode mot pluss, anode til minus. Motstanden har ikke riktig verdi på tegningen, kun for simmulering. Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 hva med denne enkle løsningen? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Ja, hva med den? Bør jo funke det der, vel? Ser ikke poeng i og gjøre det mer komplisert enn nødvendig, egentlig. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 du mener at du skal ha 2 psu på samme HK? cooler master stacker har en løsning på dette: Øverst til venstre, sjekk den.. den kobler du bare på begge psu`ene og så til hovedkortet, genial sak vet ikke om man får kjøpt den delen alene, men burde vel egentlig det Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 skal ikke ha begge på samme hk.. skal ha en på hk og til ene grafikk kortet.. å den andre til disker, vifter(styring) og andre grafikk kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå