Gå til innhold

Usaklig tøv Cornel!

Anbefalte innlegg

Etter mitt synpunkt virker tråden til Cornel: "Når skal innvandrerne ut" , rasistisk.

Han karaktiserer innvandrerne og de stakkars flyktningene som svartinger, som er totalt uakseptabelt. Denne tråden burde blitt tatt vekk!

Måten Cornel skriver på virker usaklig og barnslig. Selv har jeg ikke minioritetsbakgrunn, men måten Cornel karaktiserer mange av mine landsmenn, er grunn til å si fra om. Jeg oppfordrer Cornel til å gi en beklagelse for sine utalelser på forumet.

Dette går over streken Cornel!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forhåpentligvis er det ikke samme meningssensur her på forumet som visse andre diskusjonsfora. Han har jo fått masse motreaksjoner. Er det ikke bedre å få meningene frem i lyset enn å la dem ligge og ulme? Sensur er for diktaturer.

Forøvrig; hvis det er noen tråd som burde slettes, så er det denne. Startinnlegget kan settes som en posting i den opprinnelige tråden det refereres til.

Endret av klilleng
Lenke til kommentar
Forhåpentligvis er det ikke samme meningssensur her på forumet som visse andre diskusjonsfora. Han har jo fått masse motreaksjoner. Er det ikke bedre å få meningene frem i lyset enn å la dem ligge og ulme? Sensur er for diktaturer.

Forøvrig; hvis det er noen tråd som burde slettes, så er det denne. Startinnlegget kan settes som en posting i den opprinnelige tråden det refereres til.

5835443[/snapback]

Dette er et så åpenbart problem, som viser til uvitenhet og fordommer, at den ikke

bør stå i skyggen av flere tåplige innlegg. Her diskuterer vi fordommer! Så slutt og kom med tøv killeng!

Lenke til kommentar

Retningslinjene inneholder vel ett forbud mot rasistiske ytringer og diskriminering, og det er vel ingen tvil om att en rekke av innleggene inklusive startinnlegget i den omtalte tråden bryter med dette regelverket.

Har ingen ting i mot ytringsfrihet og diskusjoner, men burde være mulig å holde dette på ett sakelig og sivilisert nivå, noe en del tydeligvis har store problemer med.

Lenke til kommentar
Ville foreslå å kikke i Retningslinjene

5835612[/snapback]

Ah, tenkte at de jeg linket til var de som gjalt for PRS, med litt slackere sensur. Men OK, mulig de generelle gjelder like strengt her som på andre deler av forumet.

5835651[/snapback]

Har du i det hele tatt lest de du linket til? Om du har gjort dette lurer jeg på hvordan du kom frem til din konklusjon! Utdrag fra siden du linket til: "Vi forutsetter at dere holder dere til retningslinjene (og selvsagt norsk lov), unngår personangrep og utviser alminnelig folkeskikk og sømmelighet."

En rekke av innleggene i den omtalte tråden bryter vel med noe av dette?

Lenke til kommentar
Har du i det hele tatt lest de du linket til? Om du har gjort dette lurer jeg på hvordan du kom frem til din konklusjon! Utdrag fra siden du linket til: "Vi forutsetter at dere holder dere til retningslinjene (og selvsagt norsk lov), unngår personangrep og utviser alminnelig folkeskikk og sømmelighet."

En rekke av innleggene i den omtalte tråden bryter vel med noe av dette?

5835722[/snapback]

Uffda, overså den linjen. :blush:

Spiller WoW samtidig. :p

Endret av klilleng
Lenke til kommentar
Her diskuterer vi fordommer! Så slutt og kom med tøv killeng!

5835467[/snapback]

Gjør vi? Trodde du ville sensurere dem, jeg. Oh well.

5835482[/snapback]

Man burde sensurere rasistiske utsagn. Tenk på alle de ukritiske sjelene som suger til seg informasjon her på forumet. (Og andre steder.) Du kan ikke komme her å

forsvare rasisme med at man har ytringsfrihet.

Selvsagt er utsagnet til Cornell helt bak mål, og det gagner ingen at man gir hele folkgrupper skylden for handlingene til en minoritet innenfor denne gruppen.

Det kan godt stemme at innvandrere står for mesteparten av den organiserte kriminaliteten, men uansett hvordan du ser på det er det fortsatt bare et mindretall innenfor denne gruppen. 3% ble nevnt, det stemmer sikkert bra.

Videre kan vi se på hvordan mange av disse kriminelle har det. Nå snakker jeg ikke om gjengmedlemmer av ymse slag, men om de som knivdreper og gjør andre forferdelige ting. Det er selvsagt helt fryktelig, men så må vi ikke glemme at mange av disse menneskene kommer fra krigsherjede områder hvor slike fryktlige hendelser kan være hverdagskost. Det er vikig at vi gir invandrere med krigsskader den oppfølgingen de trenger. Dette er ihvertfall mitt syn på saken.

Lenke til kommentar
Etter mitt synpunkt virker tråden til Cornel: "Når skal innvandrerne ut" , rasistisk.

Han karaktiserer innvandrerne og de stakkars flyktningene som svartinger, som er totalt uakseptabelt. Denne tråden burde blitt tatt vekk!

Måten Cornel skriver på virker usaklig og barnslig. Selv har jeg ikke minioritetsbakgrunn, men måten Cornel karaktiserer mange av mine landsmenn, er grunn til å si fra om. Jeg oppfordrer Cornel til å gi en beklagelse for sine utalelser på forumet.

Dette går over streken Cornel!

5835427[/snapback]

Var den egenlig det, sikkert mange som syntes det, men eg synes ikkje det. Eg meiner at dei bør komme seg heim. Det er da vel ikkje meiningen at dei skal bu her i landet resten av livet?

Nå blei den andre posten stengt beklagligvis, skjønner ikkje kvifor, men slike er det no.

Vil tru denne posten her lever litt farlig også.

Eg foretrekker å spele på heimebane så lenge den er åpen! (posten)

Lenke til kommentar

Diskusjoner som er utelukkende opprettet for å diskutere en annen brukers mening aksepteres ikke. Dette går under personangrep. Dersom man er uenig i en brukers meninger, ta det i den nevnte tråden - men ikke gå på han som person, gå på meningene.

I tillegg, mener man at det trådstarter sier bryter med forumets retningslinjer - rapporter tråd/innlegg, og ikke kommenter.

Vi må holde debatten seriøs, og da nytter slike tråder som dette som kun går på bruker lite.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...