BigJackW Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hei Dere vet at det er en sånn hurtigsvars kanpp nederst til forum sida. Det jeg lurte på hva om dere kunne sette inn en øverst i tilfelle det er veeeldig lange tråder? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Jeg mener: 1) Man bør lese siste innlegg før man svarer på en tråd. Dette er som regel nederst i tråden. 2) Hvis trådene er så lange at du ikke ruller ned for å lese siste innlegget før du svarer, er innholdet i tråden sansynligvis så meningsløst at det kvalifiserer som telletråd. Gil har talt. Endret 29. mars 2006 av Gilbert Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Amen. Det som Gil sier stemmer. Jeg ser ingen god grunn til at folk ikke skal lese gjennom hvertfall deler av tråden før de svarer. Uantsett kan du bare bruke knappene "End" og "Home" på tastaturet. End --> Får deg helt ned på sider. (og dermed raskt og enkelt til hurtigsvar -knappen.) Home --> Får deg helt opp på sider. Ser ingen grunn til at du ikke kan bruke de knappene. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Amen. Det som Gil sier stemmer. Jeg ser ingen god grunn til at folk ikke skal lese gjennom hvertfall deler av tråden før de svarer. Uantsett kan du bare bruke knappene "End" og "Home" på tastaturet. End --> Får deg helt ned på sider. (og dermed raskt og enkelt til hurtigsvar -knappen.) Home --> Får deg helt opp på sider. Ser ingen grunn til at du ikke kan bruke de knappene. 5836812[/snapback] Enig her, hele traaden burde leses. Hvis du allerede har lest traaden trykker du paa den fine oransje firkanten ved siden av traaden naar du kommer inn, saa kommer du til det som var siste innlegg forrige gang du var inne i traaden. Naar det kommer til End og Home saa er disse idiotisk plassert paa mange maskiner, spesielt baerbare. Paa modern's baerbar maa jeg holde inne "fn" og trykke paa piltastene. Naar "fn" er plassert rett ved siden av piltastene blir dette et problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg