Zarato Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Årets desidert største skuffelse :sad: Sjekk http://www.sigames.com for info [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-26 17:57 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Nå begynner jeg å bli seriøst lei XBOX playtation og gamecube. Hvorfor skal de straffe PC brukere? Nå tenker jeg ikke bare på dette spillet, men alt skal jo enten komme bare til konsoll, eller så skal de komme først på konsoll, mens vi må vente lenge før det kommer på pc. Helt fjernt. Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 Og spesielt CM. Typiske CM spillere har ofte ikke konsoller. Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Championship Manager 02/03? Det er vel ikke CM4 det er snakk om her, men heller en ny oppdatering av CM3. CM4 må da vel fremdeles være på vei til PC? CM er jo en av de få spillene som funker desidert best på PC, så jeg hadde blitt litt skuffet hvis Xbox-versjonen er det eneste alternativet. En god nyhet for dem med litt eldre PC'er. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 CM4 kommer fortsatt til PC ja. Men det tar jo så lang tid at det hadde vært fint å slukke tørsten med en PC versjon av CM 02/03 da. CM4 burde egentlig ha vært ute til ligastart i England etter min mening. :smile: Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Står at den første informasjonen/nyhetene om cm4 kommer i oktober/november. Tør ikke tenke på når selve spillet kommer. Kanskje til den norske ligastartn neste år? Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 CM4 skal være i butikkene til 6. desember. Det er bare SIGames som er særdeles grådig med nyheter og screenshots av cm4 CM 02/03 er bare en bitte liten videreutvikling av de forestående titler, og er dermed ikke nødvendig for PC Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Quote: Den 2002-09-29 17:11, skrev Kr]st[an:CM4 skal være i butikkene til 6. desember. Hadde likt å sett det under juletreet ja. :smile: Quote: Det er bare SIGames som er særdeles grådig med nyheter og screenshots av cm4 Ja. Hva er det SIGames og disse fordømte "legal reasons" greiene da? Men plaier ikke demoen å komme ut ca. 1 måned for spillet kommer på markedet? En gang i November med andre ord. Hadde vært noe.. Lenke til kommentar
hafkje Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hva er nytt med CM4? Hva er forskjellen på å gi ut CM4 og å gi ut 02/03 sesongen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå