Gå til innhold

TES: fremdeles mye lettere å være warrior

Anbefalte innlegg

jeg ble ferdig med mainquesten og rota litt rundt om kring med thief/assasin karen, min fikk da litt lyst til teste noe nesten helt omvent, en warroir som også var ok med bue.

og kan si at det er ektremt mye lettere å være en warrior. er fremdels lvl 1 og har 25 i armor, det er mer en jeg har med min lvl 15 Thief.

denger demora folk med et power strike.

og tåler ektremt mye mer juling.

ja ja, vet er man warrior skal man jo være litt tank men fremdeles det er jo grenser da. når jeg er mye sterkere som lvl warrior en som en lvl 15 thief.

det er ikke like ille som i morrowind. men fremdeles.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man drar med martin til imperial city for å krone han til emporer, men det er forsent og selve dedric guden har kommet og barieren mellom oblivion og tamriel er borte. men martin finner en løsing han knuser amulet of king og blir til en drage han dreper dedric guden og stenger oblivion ute foraltid, og martin som drage blir forsteinet. den treide era'n er over. og hva som skjer om keriser riket er det ingen som vet

Lenke til kommentar

Jeg har en typisk kriger. Det begynte å bli litt vel lett på lvl 7, så da sluttet jeg å bruke sverdet. Begynte med pil/bue og magi. Når jeg gikk opp i level valgte jeg å bare øke egenskaper som ikke styrte sverd eller light armor (som jeg bruker). Nå er det merkbart vanskeligere. NPCene har gått opp i level uten at jeg er blitt bedre med sverdet og det er nå utfordrende igjen.

Lenke til kommentar

Nå er det jo sånn at mange fiender levler MED deg, så du kan egentlig ikke si at din lvl 1 warrior er sterkere enn din lvl 15 thief. Selv om du sliter mer mot fiender med thiefen betyr ikke det at warrioren er sterkere allerede, men bare at han er sterkere mot sine fiender på lik lvl.

Lenke til kommentar
Nå er det jo sånn at mange fiender levler MED deg, så du kan egentlig ikke si at din lvl 1 warrior er sterkere enn din lvl 15 thief. Selv om du sliter mer mot fiender med thiefen betyr ikke det at warrioren er sterkere allerede, men bare at han er sterkere mot sine fiender på lik lvl.

5837707[/snapback]

Sant nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...