Gunfreak Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 jeg ble ferdig med mainquesten og rota litt rundt om kring med thief/assasin karen, min fikk da litt lyst til teste noe nesten helt omvent, en warroir som også var ok med bue. og kan si at det er ektremt mye lettere å være en warrior. er fremdels lvl 1 og har 25 i armor, det er mer en jeg har med min lvl 15 Thief. denger demora folk med et power strike. og tåler ektremt mye mer juling. ja ja, vet er man warrior skal man jo være litt tank men fremdeles det er jo grenser da. når jeg er mye sterkere som lvl warrior en som en lvl 15 thief. det er ikke like ille som i morrowind. men fremdeles. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hvordan slutter spillet? Skriv i en spoiler. Hvem er sistebossen? Hvordan ser den ut? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Man drar med martin til imperial city for å krone han til emporer, men det er forsent og selve dedric guden har kommet og barieren mellom oblivion og tamriel er borte. men martin finner en løsing han knuser amulet of king og blir til en drage han dreper dedric guden og stenger oblivion ute foraltid, og martin som drage blir forsteinet. den treide era'n er over. og hva som skjer om keriser riket er det ingen som vet Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Mulig, men det er fortsatt mulig å spille som en theif type, plus at du får litt mer utfordring og det ser jeg på som et pluss, hvis det stemmer at det er mye lettere å være warrior da.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 ja ja, gride det jo som thief, men uten bue hadde det blitt unmulig. er litt spent på hvordan det blir med mage's om det blir noe mitt i mellom Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Er vel egentlig ikke så overrasket over kriger-klassene er "enklere", sånn er det jo gjerne i mange rollespill. Vel kanskje bortsett fra WoW da. Endret 29. mars 2006 av thomanil Lenke til kommentar
roolf Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har en typisk kriger. Det begynte å bli litt vel lett på lvl 7, så da sluttet jeg å bruke sverdet. Begynte med pil/bue og magi. Når jeg gikk opp i level valgte jeg å bare øke egenskaper som ikke styrte sverd eller light armor (som jeg bruker). Nå er det merkbart vanskeligere. NPCene har gått opp i level uten at jeg er blitt bedre med sverdet og det er nå utfordrende igjen. Lenke til kommentar
SolidBluR Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Nå er det jo sånn at mange fiender levler MED deg, så du kan egentlig ikke si at din lvl 1 warrior er sterkere enn din lvl 15 thief. Selv om du sliter mer mot fiender med thiefen betyr ikke det at warrioren er sterkere allerede, men bare at han er sterkere mot sine fiender på lik lvl. Lenke til kommentar
iMAD Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Nå er det jo sånn at mange fiender levler MED deg, så du kan egentlig ikke si at din lvl 1 warrior er sterkere enn din lvl 15 thief. Selv om du sliter mer mot fiender med thiefen betyr ikke det at warrioren er sterkere allerede, men bare at han er sterkere mot sine fiender på lik lvl. 5837707[/snapback] Sant nok. Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har enda ikke opplevd enklere dungeuns enn de jeg tok som lvl. 1 thief (aktiv) med sneak og bue. Alle fiendene døde jo av et sneakattack. (og kiting ordnet opp om jeg ble oppdaget). Lenke til kommentar
Roug Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 er jo i grunn bare å sette opp vanskelighetsgraden? er Orc marksman, begynner å bli dreven med sverd og bue, bruker heavy armor, kommer det fire legions på meg så er jeg ute å kjører! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå