Thewiz Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg er i skikkelig deep shit nå, jeg skulle formatere pcen min i dag. Det hele startet flott, jeg startet instalasjonen og skrev in keyen. Senere da jeg skulle bruke pcen da, ble det helt herpa. Når jeg slår på pcen nå så går det greit..helt til logging skjermen. Jeg blir bedt om å oppgi et passord til brukeren min (dette har jeg aldri bedt om) Jeg hadde selfølgelig en bruker før som var passordbeskyttet, jeg prøver den koden både med CAPS og, men det fungerer ikke. Problemet er altså at jeg ikke kommer inn på min egen pc. Trenger hjelp. Hva skal jeg gjøre? PS: Dette er ikke en ADMIN bruker, men en vanlig. ADMIN kommer ikke opp en gang. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg er i skikkelig deep shit nå, jeg skulle formatere pcen min i dag.Det hele startet flott, jeg startet instalasjonen og skrev in keyen. Senere da jeg skulle bruke pcen da, ble det helt herpa. Når jeg slår på pcen nå så går det greit..helt til logging skjermen. Jeg blir bedt om å oppgi et passord til brukeren min (dette har jeg aldri bedt om) Jeg hadde selfølgelig en bruker før som var passordbeskyttet, jeg prøver den koden både med CAPS og, men det fungerer ikke. Problemet er altså at jeg ikke kommer inn på min egen pc. Trenger hjelp. Hva skal jeg gjøre? PS: Dette er ikke en ADMIN bruker, men en vanlig. ADMIN kommer ikke opp en gang. 5835127[/snapback] Kommer ikke admin kontoen om du starter i sikkermodus heller? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Jo det gjør den, men jeg har ikke sjans på det passordet heller. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg hadde samme problemet selv, https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=545129&hl= Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Orker ikke lese alt det der nå, hvordan løste du det? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Orker ikke lese alt det der nå, hvordan løste du det? 5835275[/snapback] Formaterte Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Orker ikke lese alt det der nå, hvordan løste du det? 5835275[/snapback] Formaterte 5835281[/snapback] Ja, jeg prøvde det jeg også, men cdrommen vil ikke boote før harddisken gjør det. Den gjorde det før formatering. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/ Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Denne meldingen får jeg når jeg trykket et ''feil'' passord. Det angitte domene finnes ikke eller kan ikke kontaktes Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Denne meldingen får jeg når jeg trykket et ''feil'' passord. Det angitte domene finnes ikke eller kan ikke kontaktes 5835419[/snapback] Domene? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Løsningen ligger i linken til P@rm@nn Reset admin passord med pnordal util. Etter det kan du logge inn på maskinen med "administrator" på "domene=local machine" . Etter det reset passord på hvilke accounts du vil via "administrativ tools - Computer management - Local users" Endret 29. mars 2006 av syar2003 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg fikk det til nå Det jeg gjorde var å komme meg inn i BIOS og skjekket boot rekkefølgen. Viste seg at det var harddisken som skulle boote først, dermed fikk jeg ikke formatere. Skiftet til at cdrom bootet først og instalerte hele windows på nytt. Nå fungerer alt som det skal. Tusen takk for hjelp alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå