Gå til innhold

Trondheimstreff for forummedlemmer


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er mine bilder :)

 

Stemningen var det ikke noe å si på.. :)

post-3851-1144347605_thumb.jpg

 

Bk_Coder stolt over resultatet

post-3851-1144347625_thumb.jpg

 

gspr, Bk_Coder, Eternal (?), Zlatzman, knut, ATWindsor

post-3851-1144347654_thumb.jpg

 

snorreh, malvado, Anders Jensen, gspr, Bk_Coder og Eternal (?)

post-3851-1144347676_thumb.jpg

 

VT-Iversen og Tintin77

post-3851-1144347697_thumb.jpg

 

Dagens mest verdsatte resultat :p

post-3851-1144347713_thumb.jpg

 

Fra venstre hjørne: Zlatzman

post-3851-1144347731_thumb.jpg

 

Anders Jensen og Snorreh storkoser seg. (Nå skulle Snekker`n vært her :p )

post-3851-1144347747_thumb.jpg

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Jævli fett men litt sprøtt å se ansiktene på folk jeg såvidt har patet med her de siste to årene.

 

Har ikke ledd så mye på lenge som da Lars avviste burugla!

"Du er barnslig og har dårlig selvtillit. Du kommer til å være singel resten av livet", sa hun til Lars. Oouu... den svei.

Lenke til kommentar

Etter at den gamle røya hadde tatt LarsP på låret noen ganger ja, så kom det noen saftige trønderske gloser ja... og så flyttet hun seg bort da..

 

Hun hadde sikkert ikke fått seg noe på lenge, så hun ville sikkert ha litt friskt lammekjøtt...

 

Når vi gikk forbi henne på vei ut, så husker jeg at hun sa dette da:

Guttunger altså...

Endret av tintin77
Lenke til kommentar

Det ser ut til at dere omgås andre plasser enn bare på hw.no, er det tilfelle eller møtes dere bare på disse treffene...Hvis dere gjør det kan jo kanskje jeg også ta meg en tur neste gang det er sånn treff.

Er litt redd for at jeg kanskje vil føle meg litt utenfor, noen som kan berolige meg eller?

Lenke til kommentar
Det ser ut til at dere omgås andre plasser enn bare på hw.no, er det tilfelle eller møtes dere bare på disse treffene...Hvis dere gjør det kan jo kanskje jeg også ta meg en tur neste gang det er sånn treff.

Er litt redd for at jeg kanskje vil føle meg litt utenfor, noen som kan berolige meg eller?

5881833[/snapback]

Stort sett alle hilste på alle når vi møttes på bowlinga så det var ikke mye bekjentskaper fra utenfor forumet.

 

Øivind: Tror du du hadde skillt deg ut fra resten av oss? :lol::cool:

Lenke til kommentar
Det ser ut til at dere omgås andre plasser enn bare på hw.no, er det tilfelle eller møtes dere bare på disse treffene...Hvis dere gjør det kan jo kanskje jeg også ta meg en tur neste gang det er sånn treff.

Er litt redd for at jeg kanskje vil føle meg litt utenfor, noen som kan berolige meg eller?

5881833[/snapback]

Stort sett alle hilste på alle når vi møttes på bowlinga så det var ikke mye bekjentskaper fra utenfor forumet.

 

Øivind: Tror du du hadde skillt deg ut fra resten av oss? :lol::cool:

5881917[/snapback]

Så du tror det hadde gått greit med en 18-åring blant dere smartinger. Og hva var gjennomsnittsalderen, sånn ca?

 

Til deg simen, jeg har lest uttallige innlegg av deg her på forumet, og det hadde vært tøft og møte deg og de andre geniale medlemmene en gang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...