VegardStr Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Så de e sånn dere ser ut... gla eg ikkje reiste til tr.heim, hadde liksom blitt i en aldersgruppe for meg selv den yngste som var der, hvor gammel var han/hun? Hvem var ho hotte dama på slutten då? Mer bilder Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Virket som om dere hadde det koselig. Oss på østlandet må få stilt i stand noe i Oslo eller noe. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Så artig ut...skulle vært et slikt treff her på sørlandet... Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Så hyggelig ut for dere gamle kara men jeg er nok litt i yngste laget ja Hvis det vlir grilling til sommeren så tar jeg gjerne med grill igjen jeg! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Her er mine bilder Stemningen var det ikke noe å si på.. Bk_Coder stolt over resultatet gspr, Bk_Coder, Eternal (?), Zlatzman, knut, ATWindsor snorreh, malvado, Anders Jensen, gspr, Bk_Coder og Eternal (?) VT-Iversen og Tintin77 Dagens mest verdsatte resultat Fra venstre hjørne: Zlatzman Anders Jensen og Snorreh storkoser seg. (Nå skulle Snekker`n vært her ) Endret 6. april 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Haha, hadde ikke du sluttet med snus, Lars? =) Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 hehe, artige bilder, jeg var i godt humør iallefall ^^ Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 *bilde av skummel ogstygg dame* *knurre og finne frem klørne* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg hadde det veldig morsomt. Håper forøvrig at ingen ble skremt av at jeg gikk "noe" berserk da den gamle dama tok meg på låret for fjerde gang. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg hadde det veldig morsomt. Håper forøvrig at ingen ble skremt av at jeg gikk "noe" berserk da den gamle dama tok meg på låret for fjerde gang. 5880550[/snapback] HAHAHAHAHA :!: Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jævli fett men litt sprøtt å se ansiktene på folk jeg såvidt har patet med her de siste to årene. Har ikke ledd så mye på lenge som da Lars avviste burugla! "Du er barnslig og har dårlig selvtillit. Du kommer til å være singel resten av livet", sa hun til Lars. Oouu... den svei. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Etter at den gamle røya hadde tatt LarsP på låret noen ganger ja, så kom det noen saftige trønderske gloser ja... og så flyttet hun seg bort da.. Hun hadde sikkert ikke fått seg noe på lenge, så hun ville sikkert ha litt friskt lammekjøtt... Når vi gikk forbi henne på vei ut, så husker jeg at hun sa dette da: Guttunger altså... Endret 6. april 2006 av tintin77 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Disse bildene bare bekrefter mytene på hvordan en datanerd ser ut .) Lenke til kommentar
kdog Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Disse bildene bare bekrefter mytene på hvordan en datanerd ser ut .) 5881374[/snapback] Ser du noe mer spennende fra din høye hest? Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det ser ut til at dere omgås andre plasser enn bare på hw.no, er det tilfelle eller møtes dere bare på disse treffene...Hvis dere gjør det kan jo kanskje jeg også ta meg en tur neste gang det er sånn treff. Er litt redd for at jeg kanskje vil føle meg litt utenfor, noen som kan berolige meg eller? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Bare å drikke øl, så går alt bra! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Det ser ut til at dere omgås andre plasser enn bare på hw.no, er det tilfelle eller møtes dere bare på disse treffene...Hvis dere gjør det kan jo kanskje jeg også ta meg en tur neste gang det er sånn treff.Er litt redd for at jeg kanskje vil føle meg litt utenfor, noen som kan berolige meg eller? 5881833[/snapback] Stort sett alle hilste på alle når vi møttes på bowlinga så det var ikke mye bekjentskaper fra utenfor forumet. Øivind: Tror du du hadde skillt deg ut fra resten av oss? Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det ser ut til at dere omgås andre plasser enn bare på hw.no, er det tilfelle eller møtes dere bare på disse treffene...Hvis dere gjør det kan jo kanskje jeg også ta meg en tur neste gang det er sånn treff.Er litt redd for at jeg kanskje vil føle meg litt utenfor, noen som kan berolige meg eller? 5881833[/snapback] Stort sett alle hilste på alle når vi møttes på bowlinga så det var ikke mye bekjentskaper fra utenfor forumet. Øivind: Tror du du hadde skillt deg ut fra resten av oss? 5881917[/snapback] Så du tror det hadde gått greit med en 18-åring blant dere smartinger. Og hva var gjennomsnittsalderen, sånn ca? Til deg simen, jeg har lest uttallige innlegg av deg her på forumet, og det hadde vært tøft og møte deg og de andre geniale medlemmene en gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå