Zlatzman Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hun forlot stedet, for å si det sånn. Synes det var morro på treff, det var noe jeg absoulutt skulle likt å gjenta. 5875614[/snapback] Sommer, festning...again. Be there 5875621[/snapback] Så lenge det annonseres en tid i forveien og jeg ikke er tilbake i Bærum så kommer jeg nok. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Takk for en utmerket kveld folkens, og så håper jeg alle synes det var like gøy som meg Dette må vi absolutt gjenta Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Det var veldig gøy å treffe så mange fra forumet. Ett av høydepunktene var da jeg avsluttet bowlingen med å slå Snorre med 1 poeng Lenke til kommentar
Del Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hun forlot stedet, for å si det sånn. 5875614[/snapback] Gjorde hun vel ikke, hun kom jo etter oss ut når vi dro.. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hehe, den gamle røya, kom ut mens vi sto ute ja... Jeg tror hun fikk seg en overhaling av de sjeldne Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg takker alle for en artig kveld, dette frister til gjentagelse Og ja jeg husker deg i alle fall Bjørn Petter... Lars P var jo konge da.. for ikke og å snakke om om Mr Lillestrøm... 5875636[/snapback] LOL, er det meg du sikter til? Var veldig artig og trivelig, ja. Må gjentas... På en helgedag! Bilder kommer seinere. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) hehe, synd jeg ikke var der og fikk med meg resten... bowlingen var jo bare stygt, jeg begynte bra, men med en stadig synkend formkurve... og første serien var sur, snorreh slo meg medd ett poeng... men som sagt, veldig artig, dette må gjentas snart... Endret 6. april 2006 av bK_Coder Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Aww, så koselig. Jeg har alltid sagt at jeg hadde turt å komme hvis det hadde vært et slikt treff i Oslo, men har det nok bare i kjeften. Får vi se bilder? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Det var en hyggelig kveld med mange flotte folk. Takker for en trivelig kveld karer , godt å slappe av etter jobben på en slik måte. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Kan noen forklare hva som skjedde med hun damen? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 We want PIC! ........ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hun forlot stedet, for å si det sånn. 5875614[/snapback] Gjorde hun vel ikke, hun kom jo etter oss ut når vi dro.. 5876665[/snapback] Stemmer det. Får redde meg inn ved å si at stedet = ved siden av Lars. Blir kult når bildene kommer ut. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hun forlot stedet, for å si det sånn. 5875614[/snapback] Gjorde hun vel ikke, hun kom jo etter oss ut når vi dro.. 5876665[/snapback] Stemmer det. Får redde meg inn ved å si at stedet = ved siden av Lars. Blir kult når bildene kommer ut. 5878234[/snapback] altså det er noen som har bilder? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hun forlot stedet, for å si det sånn. 5875614[/snapback] Gjorde hun vel ikke, hun kom jo etter oss ut når vi dro.. 5876665[/snapback] Stemmer det. Får redde meg inn ved å si at stedet = ved siden av Lars. Blir kult når bildene kommer ut. 5878234[/snapback] ingen som vil forklar hva som skjedde? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hun forlot stedet, for å si det sånn. 5875614[/snapback] Gjorde hun vel ikke, hun kom jo etter oss ut når vi dro.. 5876665[/snapback] Stemmer det. Får redde meg inn ved å si at stedet = ved siden av Lars. Blir kult når bildene kommer ut. 5878234[/snapback] altså det er noen som har bilder? 5878365[/snapback] Jada, er flere som tok bilder. cun har i alle fall noen bra bilder, tror Simen1 tok en del også. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Her kommer det noen bilder: Da LarsP og jeg kom var bowlinggutta allerede godt i gang: Simen1 var blid som ei fele hele kvelden: gspr og Malvado (?) i trivelig pasiar: Simen1 skryter av postcounten sin til en fyr som ikke får sitte: Mannen med verdens vanskeligste nick for kvelden (bK_Coder) og meg: tintin77 og meg: LarsP og VT-iversen i lystig lag: VT-iversen og Zlatzman: gspr og han jeg aldri huska nicket på: To glade lakser: Malvado, tror jeg: Fikk ikke med meg navnet, gitt, men skal si du og gspr var like (der og da): Skrekk & gru: Endret 6. april 2006 av cun Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Fine bilder! Hvem var hun siste der? =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå