Novec Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Mulig jeg tar meg en tur innom jeg også. Må jo vise dere hvordan man ikke skal bowle :-) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Må jo vise dere hvordan man ikke skal bowle 5870062[/snapback] Det er min plan også, da blir vi to Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Du har jo ikke skrevet ned DuTTZi :( Lenke til kommentar
pertm Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Oppdatert :) 5869996[/snapback] Du har jo ikke skrevet ned DuTTZi :( 5870913[/snapback] Du har glemt meg også Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 DuTTZi ville ikke være med allikevel. Merkelig, ettersom han er så aktiv her på forumet... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Ups, jeg må ha oversett noen i farta, men har føyd på pertm nå. Det er sikkert plass til noen personer til så det er ikke noen krise om noen ikke er med på lista eller ikke ser tråden før i siste liten. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ups, jeg må ha oversett noen i farta, men har føyd på pertm nå. Det er sikkert plass til noen personer til så det er ikke noen krise om noen ikke er med på lista eller ikke ser tråden før i siste liten. 5871821[/snapback] For ordens skyld bør du også oppdatere første post at vi nå har reservert 5 baner på bowlingen, så det bør være plass for alle selv dem som møter opp i siste liten Da gleder jeg meg til i kveld, dette blir gøy! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Jeg har oppdatert den nå og knyter på meg skoene for å dra mot sentrum Vi sees Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Husk å ta bilde. 5873037[/snapback] Bra du minte meg på det, skal se om jeg får dratt med et kamera. AtW Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Var LarsP hottere i virkeligheten eller? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Regner med jeg er førstemann hjem, siden jeg knapt hadde et par kvartaler å gå. Hyggelig å treffe på folk, selv om jeg ikke kjente igjen så veldig mange basert på nickene. Artig var det uansett. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 da var jeg tilbake, tror ikke så veldig mange fikk med seg nicket mitt, bK_Coder (var umulig å uttale) ... jeg var Bjørn Petter, mulig flere fikk med seg navnet mitt... Var utrolig hyggelig iallefall, bør satse på noe sånt igjen, fikk for lite tid, hehe... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Gjett hvem som glemte hele greia... Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 hvordan gikk det med LarsP og hun gamle bitchen forresten? gikk akkurat i det det begynte å bli spennende Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hun forlot stedet, for å si det sånn. Synes det var morro på treff, det var noe jeg absoulutt skulle likt å gjenta. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Noe serdeles artig som skjedde? Fortell Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hun forlot stedet, for å si det sånn. Synes det var morro på treff, det var noe jeg absoulutt skulle likt å gjenta. 5875614[/snapback] Sommer, festning...again. Be there Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Jeg takker alle for en artig kveld, dette frister til gjentagelse Og ja jeg husker deg i alle fall Bjørn Petter... Lars P var jo konge da.. for ikke og å snakke om om Mr Lillestrøm... Endret 5. april 2006 av tintin77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå