Loeve Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg hadde kommet, hadde det ikke vært for at min nåværende bowlingrekord (altså høyeste score) inkluderer 5 gutterballs. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 LOL, er jo pils etterpå da Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Og pilsing på onsdager har jeg heller dårlig erfaring med edit: Men det kan hende jeg svipper innom en tur på bowlingen. Har hørt at LarsP må oppleves, så Endret 4. april 2006 av Loeve Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Og pilsing på tirsdager har jeg heller dårlig erfaring med 5866017[/snapback] Onsdag blir noe helt annet, kan ikke sammenlignes en gang. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 LarsP må selvfølgelig oppleves Å gå ut på en onsdag er faktisk ganske bra, etter min erfaring. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Ok, bowling kl? til hvor lenge? mange som skal, mat etterpå? mulig jeg blir med på bowling, men tror jeg dropper pils etterpå ettersom jeg ikke har fått fiksa meg bankkort. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Eller fordi du er 17 år gammel? =) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Eller fordi du er 17 år gammel? =) 5866499[/snapback] Kanskje noe i den duren, men settningen med å fikse seg bankkort hørtes mye bedre ut Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Bowlingen er som sagt åpen for alle uansett alder som jo tross alt er litt av poenget med at vi først møtes der, og de serverer også øl til alle over 18 år. Når det gjelder utesteder som vi eventuelt kan dra på etterpå så virker det veldig begrenset både mhp. 18 års aldersgrense, rimelig drikke og som samtidig har åpent på onsdager. Mikrobryggeriet fungerte jo ganske brukbart sist og de har også 18-års aldersgrense frem til kl. 21 så det kan kanskje være et alternativt møtested etter bowlingen? Andre forslag mottas med takk! Endret 4. april 2006 av snorreh Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 LarsP må selvfølgelig oppleves Å gå ut på en onsdag er faktisk ganske bra, etter min erfaring. 5866035[/snapback] Onsdag er jo lille-lørdag, går fint å ta noen pils da Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Mormors Stuene i Nedre Enkeltskillingsveita 2 som har blitt nevnt tidligere har faktisk 18-års aldersgrense og er åpent på onsdager frem til kl. 24. Er det et greit møtested etter bowlingen imorgen? Bilkart med ruten fra Centrum Bowling til Mormors Stuene. eller eventuelt Bilkart med ruten fra Centrum Bowling til Trondhjem Mikrobryggeri. Kortere å gå Endret 4. april 2006 av snorreh Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Da høres mormors ut som en god plan Snorre: Skal vi bestemme oss for ett eller annet tidspunkt for oppmøte på mormors? F.eks kl 21.00? Dvs. to timer til bowling inkludert litt tid til innlevering av sko, og å gå nedover til mormors. Hvis vi blir ferdig før det så gjør det sikkert ikke noe om vi går til mormors før kl 21, evt. etter kl 21 om vi blir sene. Endret 4. april 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Dårlig timing da... jobber til 2130, og må opp igjen 0640 påfølgende morgen. Men godt initiativ, hadde blitt med hvis det hadde passet litt bedre. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Da høres mormors ut som en god plan Snorre: Skal vi bestemme oss for ett eller annet tidspunkt for oppmøte på mormors? F.eks kl 21.00? Dvs. to timer til bowling inkludert litt tid til innlevering av sko, og å gå nedover til mormors. Hvis vi blir ferdig før det så gjør det sikkert ikke noe om vi går til mormors før kl 21, evt. etter kl 21 om vi blir sene. 5867763[/snapback] Ok, men noe tidspunkt trenger vi ikke å bli enige om synes jeg. Vi kan heller si at vi stikker til Mormors Stuene etter at vi er gjort oss ferdige med bowlingen. Så hvis noen kommer litt seint, så kan de først sjekke innom Centrum Bowling og hvis vi ikke er der lenger så er vi gått til Mormors Stuene enkelt og greit Jeg kjenner forøvrig ikke dette utestedet noe særlig, men håper virkelig at det er brukbart Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Jeg kjenner forøvrig ikke dette utestedet noe særlig, men håper virkelig at det er brukbart 5868338[/snapback] Her er hjemmesiden med bilder: http://www.mormor.no/ Og en omtale: http://www.nattguiden.no/utested/843 Jeg kunne ikke se noe langbord der... Men prisene er det ikke noe å si på: Fatøl 1/2 liter (etter 20.00)... kr.31,- Endret 4. april 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hei. Ville bare si ifra at vår egen DuTTZi også blir med i morra Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 kanskje vi får dradt med oss sønnen til eiern av mormors, vanker det rabbat?;p Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Jeg kjenner forøvrig ikke dette utestedet noe særlig, men håper virkelig at det er brukbart 5868338[/snapback] Her er hjemmesiden med bilder: http://www.mormor.no/ Og en omtale: http://www.nattguiden.no/utested/843 Jeg kunne ikke se noe langbord der... Men prisene er det ikke noe å si på: Fatøl 1/2 liter (etter 20.00)... kr.31,- 5868521[/snapback] Høres bra og småkoselig ut dette stedet ja (fra omtalen): Baren/disken (det serveres mat her også) passeres på vei inn, og det kan jo skape litt kø. Ikke veldig heldig plassert rett og slett. Men så fort du er forbi denne flaskehalsen, kan du velge og vrake i stuer med både peis og sofaer. Vi får vel omdøpe inngangspartiet deres til "FSBen" da, tok du an? Da møtes vi alle, som er fyllt 18 år og som er interessert, på Mormors Stuene etter bowlingen. Oppdaterer du første post i denne tråden? Endret 4. april 2006 av snorreh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå