Gå til innhold

Trondheimstreff for forummedlemmer


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er spørsmål...

 

Blir det ikke litt trangt med ca 25 Stk på 3 baner...

Er det ikke vanlig med 6 stk pr bane...

5862481[/snapback]

Er vel neppe alle som har tenkt å spille flere serier, tviler på at jeg gidder å spille mer enn en, viss jeg gidder å spille i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Jeg planla å møte opp 18.30 og regnet med at de fleste ville møte da og at bare de som hadde planer for første delen av kvelden ville komme senere.

5858188[/snapback]

Ok, greit nok men ettersom vi nå er oppe i 25 interesserte så ringte jeg Centrum Bowling for å reservere flere baner og fikk da opplyst at de hadde gjort en tabbe sist. De hadde overbooket, og hadde ikke ledige baner før kl. 19, men da har vi 5 baner tilgjengelig og vi skulle få ytterligere rabatt som følge av tabben de hadde gjort.

 

Altså, da møtes vi på Centrum Bowling kl. 19 hvis det ikke er ville protester på tidspunktet og så holder vi på der til alle interesserte har møtt opp. Ok? :)

Lenke til kommentar
Promillegrense?  :)

5863526[/snapback]

I utgangspunktet ikke, men det er mulig at noen har fått en for mye når de begynner å snakke klingonsk eller synger Aston Villa sanger :blink::p

 

P.S. Centrum Bowling har selvsagt ingen aldersgrense, men for dem som er over 18 år så har de faktisk serveringsløyve så man kan gjerne ta seg en øl mens man bowler :)

Endret av snorreh
Lenke til kommentar
Hva er aldergrense dit vi / dere skal etterpå forresten?

5863544[/snapback]

Jeg er for gammel til å huske hvilke aldersgrenser som er hvor (:p)så det hadde vært fint om noen med oversikt over aldersgrenser og ølpriser kan tipse oss om et bra sted å gå etterpå. Jeg håper det lar seg gjøre å få med de mellom 18 og 20 også.

Lenke til kommentar
Hva er aldergrense dit vi / dere skal etterpå forresten?

5863544[/snapback]

Jeg er for gammel til å huske hvilke aldersgrenser som er hvor (:p)så det hadde vært fint om noen med oversikt over aldersgrenser og ølpriser kan tipse oss om et bra sted å gå etterpå. Jeg håper det lar seg gjøre å få med de mellom 18 og 20 også.

5863697[/snapback]

*rope på LarsP og Loeve*

Lenke til kommentar
Hmm, på en onsdag så er det veldig begrenset med utesteder som har 18-års aldersgrense.

 

Har Circus 18-årsgrense på hverdager?

5863739[/snapback]

 

Nå er det ganske lenge siden jeg var 18, men har ikke after dark 18 år? (om det fortsatt finnes), men det er kanskje litt vel "utested" og litt mindre snakkested? (var ikke så imponert over stedet siste jeg var der), samfundet da? Er jo et lite stykke å gå, åssen grense er det der?

 

Jeg får ta med 3-4 ekstre Id-kort eller noe, sikkert ingen som biter seg merke i at merkverdig mange har samme navn ;)

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...