Anders Leipsland Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Glem alt det jeg har sagt om Kjetil, Hartgle mfl. Den soleklare spammekongen er Mr.Hassan. Ikke nok med at han skriver "Hei!" i hver melding han har begynt å sende SMS om at Siste Ordet har jubileum! Hassan: Det er artig å få SMS'er med logoer og vanlige tekstmeldinger med vetugt innhold, men om SISTE ORDET? omfg, jeg gir F'en i den jallatråden! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: CFD skrev (2002-09-28 09:35):Må nok støtte anders at han IKKE er oppe på Spammenivået til Killer_DT ,Lura og JimmyPOP.Og borre spammer ikke imo. HEY!!! Når kom jeg inn i bildet? Jeg spammer iallefall ikke IMHO! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-09-30 13:03): Quote: CFD skrev (2002-09-28 09:35): Må nok støtte anders at han IKKE er oppe på Spammenivået til Killer_DT ,Lura og JimmyPOP. Og borre spammer ikke imo. HEY!!! Når kom jeg inn i bildet? Jeg spammer iallefall ikke IMHO! Er ingen som spammer, Er bare CFD som mener det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå