GIsken Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hei Kom hjem fra Jobb i dag og satt meg ned får å Spille litt, men Pcen skrudde seg av. Etter vert forsto jeg at det var sjerm korte sin skyld, det var glo varmt, 120 Grader Celsius. Men vifta fungerer, men velger bare å kjøre av og til, vet ikke om dette kommer av noen settings, eller bios options, den har vel stoppa litt av og til før og, men den bynte vertfall når det var varmt da. Må jeg kjøpe ny vifte? Eller er det noen settings? Jeg har et Powercollor X800 XT PE På forhånd takk=) Lenke til kommentar
DuBl0 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Har du klokka noe? Men uansett så træng du vel en ny kjøler;) Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Send den inn til nettbutikken/butikken du kjøpte det fra. Sannsynligheten er også stor for at du ender opp med et bedre kort enn det du har også, siden x800xt pe begynner å bli ganske sjeldent Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Er vifta og kjøleribbene full av støv kanskje? Hvis du skal kjøpe ny kjøler,så kan jeg anbefale Thermaltake Schooner. Den er helt lydløs,men kjøler likevel bedre enn orginalkjøleren. Jeg bruker den på mitt Asus X800XT PE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå