Rune69 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hei, noen som har fått med seg at Multicom har fått ny webshop på http://www.multicom.no ? Enda viktigere: Hvordan i huleste får man logget på med eksisterende brukernavn/passord. Nå forlanges det jo epost, tidligere kundenr.? Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Er ikke interressert i å handle der uansett, altfor høye priser. Lenke til kommentar
morgawr Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) najst design, men skulle bare mangle etter så mange år med "1997"-design og lite intuitive løsninger. *EDIT* Vil forresten benytte anledningen til å ønske karene på multicom velkommen til det 21. århundre:-) Endret 29. mars 2006 av morgawr Lenke til kommentar
hwl Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei, noen som har fått med seg at Multicom har fått ny webshop på http://www.multicom.no ? Enda viktigere: Hvordan i huleste får man logget på med eksisterende brukernavn/passord. Nå forlanges det jo epost, tidligere kundenr.? 5834870[/snapback] Webshopen var vel og fin den, dog noe sent, har jo hatt ei crappy side siden tidenes morgen(nesten ihvertfall) men så lenge det er de samme kundefiendlige folka som står bak så blir det nok ikke noe handel der gitt. Finnes mange andre som har vel så bra priser og en vanvittig mye bedre service til kundene. Lenke til kommentar
Rune69 Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Vel, jeg er nå godt fornøyd med servicen der jeg da. Sendte dem en mail angående brukerkonto og fikk kjapt svar og løsning. Lenke til kommentar
hwl Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Vel, jeg er nå godt fornøyd med servicen der jeg da. Sendte dem en mail angående brukerkonto og fikk kjapt svar og løsning. 5844063[/snapback] Nå de skal selge er alt så fint og flott, men med en gang det går noe feil, du får problemer med noe og trenger support, setter de seg totalt på bakbeina og driter i kundene sine og trenerer til de grader Lenke til kommentar
Ornamental Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Nå de skal selge er alt så fint og flott, men med en gang det går noe feil, du får problemer med noe og trenger support, setter de seg totalt på bakbeina og driter i kundene sine og trenerer til de grader 5844675[/snapback] Det han sa. Det blir snøballkrig i Helvete før jeg handler hos Multicom igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Ok, nesten som det holder til aprillsnarr. Multicom har hatt samme side i en mannsalder, dette er nesten "for godt" til å være sant! edit: Mye tyder på at de har satt noen helt for jævlige webdesignere på jobben, sidene ser ikke ut i Firefox 1.5. Bare se på produktoversikten i en hvilken som helst kategori, så ser du hva jeg snakker om. Nei, dette er for dårlig. Endret 1. april 2006 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Blitt ganske skrinne saker på utvalget der i det siste ser jeg. Endret 2. april 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
hwl Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 edit: Mye tyder på at de har satt noen helt for jævlige webdesignere på jobben, sidene ser ikke ut i Firefox 1.5. Bare se på produktoversikten i en hvilken som helst kategori, så ser du hva jeg snakker om. Nei, dette er for dårlig. 5851833[/snapback] Ja sidene suger skikkelig i Firefox 1.5. Prøver du å validere sidene er det 515 feil bare på forsiden. Sikkkert noen ms designere som har fulgt ms bibelen når de har laget sidene og da blir det ikke bra, bortsett fra i Explorer Lenke til kommentar
px Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Blitt ganske skrinne saker på utvalget der i det siste ser jeg. 5852544[/snapback] For det første, har det ikke alltid vært det? Synes jeg husker de hadde 5 forskjellige cpuer totalt en gang jeg sjekket (1 år siden?). For det andre, det er samme situasjon hos store deler av butikkene men de speiler bare lageret til norek/hattelco etc. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Joa, forsåvidt så har det vel alltid vært sånn. Mener å huske de hadde litt mer der sist jeg var og sjekka (ifjor engang eller noe). jaja, handler ikke der selv så. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) handlet mye der for rundt 5 år siden, da var de vel en av de billigste webshoppene. Utvalget var også bra, men husker de var den treigeste webshoppen, dvs det kunne fint ta en mnd fra du bestilte til de hadde varen. btw; f1 på tv3 nå. Endret 2. april 2006 av kindings Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 handlet mye der for rundt 5 år siden, da var de vel en av de billigste webshoppene. 5852871[/snapback] Nå er det i hvert fall ikke konkurransedyktige priser. Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Har kun dårlige erfaringer med multicom, og dette gjør ikke saken bedre - siden ser rett og slett herpa ut - selv i Opera som er den første browseren noen sinne til å best ACID-II testen. Jada~ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Har kun dårlige erfaringer med multicom, og dette gjør ikke saken bedre - siden ser rett og slett herpa ut - selv i Opera som er den første browseren noen sinne til å best ACID-II testen. Jada~ 5852885[/snapback] Nå ble jeg litt nysgjerrig, hva er galt med siden i opera, ved første øyekast ser den ganske lik ut som i IE hos meg. AtW Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Skjønner ikke helt misnøyen med sidene til Mutlicom i Opera jeg heller, de fungerer utmerket her hos meg. Videre så ble jo Multicom i 2005 kåret til årets billigste webshop, og det av Hardware.no, så de kan da ikke være så dårlige? Men service på retur og andre problemer kunne så til de grader hvert bedre ja. Billigste webshop 2005 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ikke vet jeg, men synes det mangler litt mye hos dem. De nye grafikkortene fra ATI og nVidia ligger ikke på webshoppen engang. Og mange av produktene er mye dyrere enn fra konkurrerende butikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå