Gå til innhold

Liste over forbudte addons

Anbefalte innlegg

Ja, nå har jo den så mye omtalte 1.10-patchen omsider kommet.

Og med denne lovet Blizzard at en rekke addons skulle bli forbudt, fordi de "violated with the spirit and essence of the game", eller noe slik.

Så det jeg da leter etter her, er en liste over de UI-modifikasjonene som er blitt forbudt.

Hadde vært kjekt for å unngå sammenstøt med sure GM's. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sletta hele interface mappen. Prøver nå å laste ned de oppdaterte addonene, men sidene er så utrolig overbelasta. Spesielt CurseGaming.

Er det noe som vet hvor man kan laste ned ActionBar som virker med den nye patchen ?

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Ganske latterlig egentlig. Vi betaler jo for å spille.. å så diabler de dette først nå

5834991[/snapback]

ja men vi betaler jo også for å spille det spillet de har laget og de kan og burde gjøre ting som kan fremme den felles interessen til alle spillerene og ikke bare en gruppe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har haugevis med addon's selv, 75 mapper i addon mappa. :p Alle virker! :D Er bare 2 stk. som er litt rare hittil, men ellers funker alt som bare det.

Lenke til kommentar

Addons er ikke ulovlige. Blizzard har ikke bannet addons, de har endret en del generel koding slik at de ikke skal fungere like bra. Mye var imot Blizzards intensjoner for eksempel det å se hp og mana til motsatt faksjon.

CTRA er ikke bannet som mange tror, men en del funksjoner fungerte imot Blizzards intensjoner, slik at den tidligere versjonen av CTRA ikke fungerer med 1.10(no shit). CTRA i sin helhet er ute allerede fungerende til 1.10 og strider ikke imot noe som blizzard har uttalt eller ønsker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har haugevis med addon's selv, 75 mapper i addon mappa. :p Alle virker! :D Er bare 2 stk. som er litt rare hittil, men ellers funker alt som bare det.

5835422[/snapback]

hvilke bars, party frame etc bruker du?

5835544[/snapback]

Jeg bruker Perl unitframes og Nurfed actionbars. Perl er ikke helt 100%, bakgrunnen som jeg har svart blir gjennomsiktig av og til bare. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Mozzfullworldmap eller hva nå det heter, funker ikke lengre. Tror jeg må disable det, for nå funker ikke kartet i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Det er vel heller få addons som er blitt forbudt.

Saken er at det er mye koding som er gjort om på, derfor gikk Blizzard ut og advarte folk på forhånd! De har jo så og si oppfordra kodere til å skrive om addonsene sine, så synd for dere som hater addons (Av en eller annen grunn :shrug: )

Lenke til kommentar
Addons er ikke ulovlige. Blizzard har ikke bannet addons, de har endret en del generel koding slik at de ikke skal fungere like bra. Mye var imot Blizzards intensjoner for eksempel det å se hp og mana til motsatt faksjon.

CTRA er ikke bannet som mange tror, men en del funksjoner fungerte imot Blizzards intensjoner, slik at den tidligere versjonen av CTRA ikke fungerer med 1.10(no shit). CTRA i sin helhet er ute allerede fungerende til 1.10 og strider ikke imot noe som blizzard har uttalt eller ønsker.

5835788[/snapback]

Når jeg kom inn i wow så ble ca 80% av det jeg hadde i interface folderen min

disable av blizzard. Vil tro at de har bannet en del ja. Men som sagt mye av addonene

kan lastes ned på nytt nå som de har blitt oppgradert til patch 1.10

Lenke til kommentar

5835788[/snapback]

disable av blizzard. Vil tro at de har bannet en del ja. Men som sagt mye av addonene

5837223[/snapback]

Les hva jeg skrev igjen.

De har ikke bannet noe, derimot endret slik at de ikke fungerer lenger.

Såklart er addonsene dine disablet, de er "out of date" og du har ikke trykket av for "load out of date addons"

Poenget er ikke at det var den og den addonene som gjorde noe imot Blizzard originale tankegang, men derimot funksjonene som Blizzard selv har implementert som kan misbrukes mot Blizzards intensjoner. Disse funksjonene har blitt endret.

Hele poenget med å kunne lage UI selv er nettopp det med å forenkle spillet, eller tilpasse det til deg.

Lenke til kommentar

5835788[/snapback]

5837223[/snapback]

Les hva jeg skrev igjen.

De har ikke bannet noe, derimot endret slik at de ikke fungerer lenger.

Såklart er addonsene dine disablet, de er "out of date" og du har ikke trykket av for "load out of date addons"

Poenget er ikke at det var den og den addonene som gjorde noe imot Blizzard originale tankegang, men derimot funksjonene som Blizzard selv har implementert som kan misbrukes mot Blizzards intensjoner. Disse funksjonene har blitt endret.

Hele poenget med å kunne lage UI selv er nettopp det med å forenkle spillet, eller tilpasse det til deg.

5837462[/snapback]

Sjønner hva du mener. Men var det ikke at de skulle "banne" noen addons ?

Som CT_RAID osv. ? Eller blir de å oppgradert til 1.10 patchen..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...