Gå til innhold

Streik på skolen. Hos deg også?

MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fri fra vgs kl 11.15 i morra.. Deilig :)

Men min lillebror som går på ungdomsskolen har ikke fri. Yess I have rubbed it in his u.g.l.y little face :!:

Hoho.. Så i morra er det Samfunnslære og Matte som står på timeplanen - men med tanke på at lærerne i begge faga er de beste lærerene jeg har, kommer nok det hele til å gå ganske så smertefritt :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg sitter her og synes det er sååå synd på alle elevene som må sitte igjen på skolen.

NOT!

Sitter frivillig igjen på skolen jeg, selv om læreren har dratt sin kos. (Går på VGS jeg da)

Nå må folk bli voksne snart, og skjønne i den lille trange nøtta si at man i de fleste tilfeller får nytte av det man lærer på skolen, før eller siden.

Lenke til kommentar
Jeg sitter her og synes det er sååå synd på alle elevene som må sitte igjen på skolen.

NOT!

Sitter frivillig igjen på skolen jeg, selv om læreren har dratt sin kos. (Går på VGS jeg da)

Nå må folk bli voksne snart, og skjønne i den lille trange nøtta si at man i de fleste tilfeller får nytte av det man lærer på skolen, før eller siden.

5837985[/snapback]

Uansett om jeg hadde hatt "fri" eller ikke slik som nå hadde jeg uansett sitti her og jobba med akkurat det samme...

Lenke til kommentar

NOT!

5837985[/snapback]

Tja, hvorfor sitte på skolen hvis det ikke er noen lærere der? Da kan man likså godt være hjemme.

Lenke til kommentar
Det heter jo faktisk ikke streik da, streik er jo at man steiker i ubestemt tid, mens dette skal kun gjøres en gang...

Så det vel heller en demonstrasjon...

5838449[/snapback]

Virkelig? :hmm:

Var visst streik på skolen her også :woot: . Fikk dra hjem 11.15

Lenke til kommentar
har mine tvil på at lærerne min gidder/orker å streike i morgen egentlig..

5835504[/snapback]

hvis de er med i utdanningsforbundet er de pliktige til å streika da... :)

5835625[/snapback]

Men i morgen er det skole for meg, så lærerene i Østfold/Sarpsborg vil iallefall bare statuere et eksempel ellerno.. :(

Lenke til kommentar

SÅ UTROLIG TRAGISK!!! På skjermen ute i gangen sto det en liste over klasser som ble rammet av streiken.... greit nok.. så kom det nytt bilde..

Klasser som ikke rammes av streik : 1ELA

Oi, gjett hvilken klasse jeg går i!! :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...