Erikan Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Kjøpte et spill for 2 uker siden, det funka helt greit den første uka, men så plutselig ville det ikke fungere lengre. Når jeg skal booste fra cdromet kommer bare en melding med følgende beskjed opp" autorun er ikke et gyldig win32 program". og når jeg prøvde å starte spillet med å trykke på snarveien, skjedde det ingenting. Javel tenkte jeg, sikkert ripe på cden, men neida, den er speilblank, og cden funker fint på den bærbare pcn min. Jeg uninstalerte spillet, og prøvde å innstalere på nytt, men det eneste som skjer er at jeg får opp alle mappene på dvden. Spillet vil ikke innstalleres, fordi menyen kommer aldri opp. det gjør den på den bærbare:S. Jeg har formatert pcen, men det funker fortsatt ikke. Er det noen som kan hjelpe meg, på forhånd takk, hilsen forbanna "nerd" hehe:P Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Du har på en eller annen måte slått av autorunfunksjonen på CD/DVD-stasjonen. Lenke til kommentar
Erikan Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Du har på en eller annen måte slått av autorunfunksjonen på CD/DVD-stasjonen. 5835056[/snapback] Bra observert hehe, :!: men hvordan i allverden får jeg den på igjen, andre spill fungerer foresten... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hei! Kan det være feil med cd-spilleren? Har du prøvd med en annen? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Bra observert hehe, :!: men hvordan i allverden får jeg den på igjen, andre spill fungerer foresten... 5835068[/snapback] Har du sjekket problemplatene om autorun.inf ligger på root og at innholdet peker til en eksisternde fil? Lenke til kommentar
Erikan Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Har lokalisert problemet. denne filen : [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdrom] "AutoRun"=dword:0000001 er det som driver autorun, men den er slettet på min maskin. hvordan gjenoppretter jeg den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå