Neo_mandal Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 fra nettavisen:http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=9&item=234078 Alvorlig budskap Sammen med rapperen Nelly og Missy Elliott skal Spears ut med det alvorlige budskapet de neste ukene i USA. TV-reklamen er betalt av de største plateselskapene i verden, melder Reuters. Målet er at Spears skal lære folk om all den ulovlige nedlastingen av musikk på internett. På denne måten håper selskapene å bedre platesalget. *---------------------------------------------------* Dette er noe av det dummeste de kan gjøre!! Da får jo ungdommer såvel som eldre folk vite å lett det er å få gratis musikk inn i stua.. At det går ann å være så naive... Det er som å lurer en unge til å spise opp maten. jeg siterer min mor for 17 år siden da jeg var to: "Du får ikke lov til å Spise opp maten!" Tror du ikke at vesle jeg på to år blir lurt og spiser opp maten... Det samme blir det nå britney går ut i mediene og sier at det er ulovlig å laste ned musikk fra nettet. Tror du ikke John doe og Sam the man Går på nettet og laster ned 500mb med mp3`r.. Plateselskapene slutter aldri å overraske.... _________________ Abit TH7II-RAID i850 Windows 2000 Intel P4 "Northwood" 1.8GHz 512mb RDR Pioneer DVD 106S 16X DVD/40X Plextor CD-RW 24x10x40x ASUS V8200T2Deluxe GeForce3 Ti200 SonicFury 6 3Dmark2001-->6756 [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-26 17:47 ] Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 LOL Brittneyskriver ike sangene selv engang :razz: hun arbeider sikkert veldig hardt for pengene sine Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Platebransjen fatter ingenting... Jeg skal innrømme at de sikekrt taper penger på kort sikt, i og med at døgnfluene og alt som ikke er skikkelig musikk ikke selger plater fordi folk ikke synes platene er verdt å bruke 200(!) kroner på, så de laster ned. Men på lengre sikt, så vil BRA musikk selge bedre fordi folk får øynene opp for musikken gjennom p2p programmer. Etter at jeg fikk meg ADSL så har jeg kjøpt mye mer plater enn hva jeg har gjort tidligere. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 før jeg fikk adsl hørte jeg aldri musikk. Likte ikke radio popen eller pop teknoen som kameratene mine hørte på. Men etterhvert som jeg prøvde meg fram på napster fant jeg fort ut at det fantes musikk som ikke hører til disse gruppene. POP (britney osv) tekno (fysj) rap (laget for og av neandertalere) Folkemusikk og visesanger. Da dette er det eneste de sender i norsk media er det kanskje et stort marked, som ennå ikkee er oppdaget, foreksempel er det mangen som aldri har hørt en bra metal sang. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Er det noen som har reklamen med Britney liggende ute for nedlastning? eller er det også ulovlig :razz: Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Britney er deilig!! Flott og se på, men jeg hører ikke på hva hun sier.... Flott at hun kommer på tv! :smile: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Leser i dagbladet at EMI-direktør Per Eirik Johansen mener at piratkopiering er det samme som å stjele plata i butikken. Og han sier at de jobber aktivt med å få kopisperrer på platene. Jeg vil aldri kjøpe en plate med kopisperre. Jeg vil gjerne ha et eksemplar i bilen, ett på hytta og originalen hjemme. Men det får jeg tydeligvis ikke lov til... Betaler jeg for ett produkt, så vil jeg ha det produktet. Jeg betaler for musikken som er på cden, ikke for selve cden. DØ EMI! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Jeg slutter ikke å laste ned musikk og stuff med mindre jeg får britney naken i senga mi... (Kanskje ikke etter d ei gang..) Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hvem bryr seg med hva Spritney sier og mener. Makan til oppskrytt pop-stjerne skal du leite lenge etter. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Caddy, du er inne på noe der!!! Men jeg tror at hvis Brit kom hjem til meg hver torsdag og danset litt, i Evas drakt selvfølgelig, og resten lar jeg være opp til din og min fantasi, da kunne jeg faktisk gått med på ihvertfall å høre på det hun har å si, og late som om jeg er enig. Hvis kopisperrer på cder kommer, vil det alltid være en "dvd Jon" der ute som finner en løsning! Have no fear, Jon is here!! :smile: :smile: Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Hvis kopisperrer på cder kommer, vil det alltid være en "dvd Jon" der ute som finner en løsning! Have no fear, Jon is here!! :smile: :smile: Hvis? Til din underrettning så finnes det hauger av CDer ute på markedet som er kopisperret, men de er jo selvsagt allerede cracket. Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Ta sminken av Britney så ligne ho sikkert på mordi,ikke pent:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå