Reborn Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 lurte p om noen av dere hadde testa det nye Resident evil spillet og eventuelt kunne si om det er vert penga ? Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Det er utrolig fett. Noe av det kuleste og mest skremmende jeg har spilt. Kjør det med et par kamerater, det er nesten like kult å se på som å spille. Helt klart verdt pengene, spør du meg. Det har en del småfeil, blant annet kan kontrollen være litt knotete i begynnelsen, men hvis du holder ut de første timene så vil det ikke være noe problem. Tvert imot synes jeg at kontrollen fungerer meget bra etter at du er vant til den. Grafikken og lyden er helt utrolig. Selv om du har spilt originalen, så har Capcom forandret spillet såpass at det er verdt kjøpet uansett. Det er mer enn en nostalgi-tripp for veteraner. Det kommer en anmeldelse her på Gamer.no snart. (ikke av meg, vel og merke) Lenke til kommentar
HardCubed Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Ja, grafikken er meget groovy. Spesielt vann og lys effektene, bakgrunnene, og figurene. Jill ser så bra ut, at du får lyst til å si "Give me some sugar, baby"! Og kontrollen er et helt for j@vli i starten. Det var også fullt av ny locations i spillet, som gjør spillet nytt, og friskt for alle oss som har spillt orginalen. Og zombiene er ser også mye bedre og eklere enn før, men de er som alltid ganske trege og gir ikke helt de skumle opplevelsene. Du får en ganske "Come get some!" opplevelse når du ser en av de stygge dyra, komme mot deg. Når det gjelder RE og survival horror spill, så sier jeg bare "Hail to the king, baby"! Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Jeg får kanskje spillet i posten i dag! Da skal jeg spille mye! Har bare hørt positive ting om spillet, untatt kontrollen... Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 grafikken er helt sinsykt. føles ut som om jeg sitter og ser på en film når andre spiller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå