Skogslik Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 var på spaceworld i dag og såg dem hadde En slik RBG kabel til Xbox 360, men prisen var 299. Så det eg lurer på er om det er vert og bruke 300kr på en slik kabel? vill det vere så merkbar forsjell at det liksom er vert det? har en 32 tommers Widscreen tv... vill det se bra ut på det? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 var på spaceworld i dag og såg dem hadde En slik RBG kabel til Xbox 360, men prisen var 299. Så det eg lurer på er om det er vert og bruke 300kr på en slik kabel? vill det vere så merkbar forsjell at det liksom er vert det? har en 32 tommers Widscreen tv... vill det se bra ut på det? 5834465[/snapback] helt klart ! Det er et must. Blir mye skarpere og tydligere. MEN se å skaff deg en HD skjerm nå Lenke til kommentar
eddien24 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Har du bare vanlig tv så er den kabelen GENIAL! Kjøp med en gang. Er faktisk enorm forskjell. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Faktisk, hos meg så varierer bildekvaliteten mellom A. Scart og den medfulgte HD komponent kabelen på min 28" CRT tv.. F.eks.. så er obilivion mye klarere med komponent, men komponent er f.eks uklar og ikke synsvennelig generelt sett i et annet spill.. ( Sony 28") Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 ok. da skall eg nokk kjøpe denne kabelen Syns Burnout revenge til Xbox 360 ser drit bra ut på tvn, med den vanlige kabelen som følgte med.. da blir det vell enda bedere med RBG!! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 ok. da skall eg nokk kjøpe denne kabelen Syns Burnout revenge til Xbox 360 ser drit bra ut på tvn, med den vanlige kabelen som følgte med.. da blir det vell enda bedere med RBG!! 5834823[/snapback] den vanlige kabelene er kun Composite=crap. Den Advance kabelen er RGB Scart=Good men Component til HDTV=Great sjekk her. http://hjemmekino.no/guide/kobling_xbox360_TV.asp Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 http://www.platekompaniet.no/gameproduct.asp?id=6133X360SCAR Det er denne? Skal spørr om di har den på platekompaniet her i byn, har ikkje sett den men kan jo spørr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå