Makky Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hvis du bor i oslo kan du jo hente varene der og slippe frakt Lenke til kommentar
fortborte Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 da er maskinen bestilt fordi jeg hadde dette absolutte taket på 10 000,- så gjorde selgeren noen små justeringer for å få meg under, inkl frakt. jeg ønsket jo allikevel ha mer ram til den så fort som mulig, så hvorfor ikke med en gang? så han tok ut den ene brikken (det var 2x512) og sender meg en 1024 ved siden av. da har jeg ca 1,5 gb ram og det tror jeg er en fin start den går i posten mandag eller tirsdag neste uke. (bor dessverre langt fra oslo...) takk til alle for råd og tips, setter stor pris på det! gledermegtilnymaskin! Lenke til kommentar
WishYou Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Der ser du, Netshop er ikke så allers verst! Bare gode erfaringer her og, bor i Oslo så hentelager/showroom er et klart pluss. Wish Endret 31. mars 2006 av WishYou Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Dama mi som studerer grafisk design kjøpte nylig pc som hadde en AMD64 X2 4400, 2GB ram osv.. og nå ploger hun photoshop filer på 500mb uten problemer Vil anbefale noe tilsvarende. Edit: Oi, så ikke at du hadde bestilt. Lykke til Endret 31. mars 2006 av Daemonifuge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå