Eskil87 Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Hallo, jeg har tenkt til og prøve meg litt på Linux, finnes det linuxdrivere til mitt Sunsway Ultra-ATA100 PCI-RAID kort? Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 "Drivere" til linux går gjerne mer på produsenter av chip'er eller lignende på selve komponenten. Så hvis du finner ut hva slags chip RAID-kontrolleren har så er du endle steg nærmere målet. -Dante Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Ahh, takk for svaret. Sier IDE-CMD0649 dere noe? Lenke til kommentar
Dozer Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jada, dette er en SunSway kontroller, kjøpt på Komplett mest sannsynlig.. :smile: Jeg har testet en slik tidligere... og vil ikke anbefale det.. Måtte hacke litt i kerneldriveren for å få den inn (måtte legge inn identifier strengen til dette kortet, og ikke til ...648 som er støttet i linux) .. i alle fall.. få fatt på et Promise kort, og lev lykkelig.. Nå skal det sies at det var på 2.4.16 jeg prøvde dette... vi er vel på 2.4.19 nå, med 2.4.20 ute i prerelease Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå