hwl Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hvis man har en laptop uten tv-utgang(s-video), noen som vet om det finnes(evt hvor) externe adaptere til feks pcmcia, usb eller lignende å få kjøpt som gjør at en kan få koblet pc'ens skjermbilde til tv'n. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Utenom TV-utgangen kan du bruke TV-kort. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Heisann. I værste fall kan du kjøpe denne DENNE TV-TUNEREN, koble laptopen til den ved hjelp av VGA, og fra tuneren og inn i TV`n med Composit(Den gule RCA-pluggen) eller VGA, så kan du spille av en dvd på din laptop og få det på tv`n. Bare et forslag, har den selv,men bruker den kun som tv-tuner til TV`n min. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Err... Trådstarter er ute etter TV-ut og ikke video inn, og dermed er en tuner feil løsning. Det som trengs er noe slikt som dette. (Inntil nylig var det flere alternativer til en rimelig penge, men nå slet jeg med å finne en. De solgte vel ikke noe særlig lengere...) Lenke til kommentar
hwl Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Err... Trådstarter er ute etter TV-ut og ikke video inn, og dermed er en tuner feil løsning. Det som trengs er noe slikt som dette. (Inntil nylig var det flere alternativer til en rimelig penge, men nå slet jeg med å finne en. De solgte vel ikke noe særlig lengere...) 5836596[/snapback] Ja dette begynner å ligne noe av det jeg tenkte på, boksen er litt stor, men men. Har søkt litt rundt og funnet bla denne som så ganske kjekk ut. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Har søkt litt rundt og funnet bla denne som så ganske kjekk ut.Denne er også for video *INN*, ikke for TV *UT*. Lenke til kommentar
Panthera Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) . Endret 21. juni 2014 av Panthera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå