NoNamed Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 hvordan får jeg fjerna den kjøleribba som sitter på hovedkortet (skal ha vannkjølings blokk der) det er jo ingen skruer eller noe,.,..er et slags lim....en venn av meg sa at man skal gjøre limet varmt så er det bare og dra av...stemmer dette ? kan jeg bruke en sånn blåse dings som blåser varm luft ?(sikkert ikke) må jeg la maskinen kjøre litt så slå av fort og rive kjøleribba av ? eller er jeg helt på bærtur ? :smile: og et annet spørsmål...intel selger cpu sine boxed og ikke.....koster jo like mye...(som regel) er det ikke bedre og alltid ta boxed da ? du kan jo alltids bruke den vifta til no annet...eller er det umulig og fjerne dritten/vansklig Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 se tips og tricks på menyen til venstre Lenke til kommentar
Kane Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Den 2002-09-26 17:28, skrev NoNamed:intel selger cpu sine boxed og ikke.....koster jo like mye...(som regel) er det ikke bedre og alltid ta boxed da ? du kan jo alltids bruke den vifta til no annet...eller er det umulig og fjerne dritten/vansklig Etter det jeg vet kommer cpu og vifte/kjøleribbe separat (altså ikke limt sammen) og når det bare er noen kr dyrere ville jeg ha kjøpt med. har selv benyttet meg av dette og bestillt en pentium 4 2.0 boxed selv om jeg skal ha vannkjøling. Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Den 2002-09-26 17:32, skrev traskas:se tips og tricks på menyen til venstre ??!?!?!?! jeg har prøvd og søkt her på forumet, men jeg finner ingen ting... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Etter det jeg vet kommer cpu og vifte/kjøleribbe separat (altså ikke limt sammen) og når det bare er noen kr dyrere ville jeg ha kjøpt med. har selv benyttet meg av dette og bestillt en pentium 4 2.0 boxed selv om jeg skal ha vannkjøling. det han mente her var northbridge som var limt på... d stemmer at du kan varme opp limet så det blir mere føyelig.. bruk en hårføner e.l. funker oxo å putte det i en antistatisk pose å legge det i dypfryeren henne mor sammen med kotelettene i en time.. limet blir så sprøtt da at det skal nesten ingenting til for å få av ribba _________________ [ Denne Melding var redigert av: xthal på 2002-09-27 09:26 ] Lenke til kommentar
EC Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Den 2002-09-27 09:19, skrev NoNamed: Quote: Den 2002-09-26 17:32, skrev traskas: se tips og tricks på menyen til venstre ??!?!?!?! jeg har prøvd og søkt her på forumet, men jeg finner ingen ting... Er nok denne han mener: http://www.overklokking.no/annet/tips/index.html -Y- Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Den 2002-09-27 09:24, skrev xthal: Quote: Etter det jeg vet kommer cpu og vifte/kjøleribbe separat (altså ikke limt sammen) og når det bare er noen kr dyrere ville jeg ha kjøpt med. har selv benyttet meg av dette og bestillt en pentium 4 2.0 boxed selv om jeg skal ha vannkjøling. det han mente her var northbridge som var limt på... d stemmer at du kan varme opp limet så det blir mere føyelig.. bruk en hårføner e.l. funker oxo å putte det i en antistatisk pose å legge det i dypfryeren henne mor sammen med kotelettene i en time.. limet blir så sprøtt da at det skal nesten ingenting til for å få av ribba _________________ <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: xthal på 2002-09-27 09:26 ]</font> Omfg, Leste du den første meldingen? Han spurte etter ->CPU<- på slutten av meldingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå