Gå til innhold

TES: Lockpicks, hvor få tak i?


Anbefalte innlegg

Hey, er nå medlem i Dark brootherhood som er et assination guild. Akuratt nå har jeg stor mangel på lockpicks, hvor får man tak i disse på lettest mulig måte?

 

Jeg har også fått en "note" som gjør at jeg kan få kommet meg inn i Theif's guild, lurer også på hva som skjer vis jeg blir medlem der og?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey, er nå medlem i Dark brootherhood som er et assination guild. Akuratt nå har jeg stor mangel på lockpicks, hvor får man tak i disse på lettest mulig måte?

 

Jeg har også fått en "note" som gjør at jeg kan få kommet meg inn i Theif's guild, lurer også på hva som skjer vis jeg blir medlem der og?

5834066[/snapback]

 

Han tiger karen i Dark Brotherhood som selger spells har også noen lockpicks :p

Lenke til kommentar
Hvis du har en lockpick, kan du bare quicksave før du picker den, så quickloade hvis du ikke klarer det. Dermed har du på en måte "evig" med lockpicks....

5837728[/snapback]

Problemet med den metoden er at du heller aldri går opp i security skill. Den øker for hvert forsøk, enten om lockpicken knekker eller du får splinten til å henge.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
...eller gjøre den questen der du får en uknekkbar lockpick - skeleton key

5893974[/snapback]

 

Hvor finner jeg dette questet?

5894142[/snapback]

Står i en annen tråd her et sted som heter "Lei av å brekke lockpicks?" elns, men her er questen i korte trekk:

 

Gå til Leyawiin Mage's Guild og snakk med en dame som heter ettellerannet Alves(tror jeg) om Deadra Shrines. Hun gir deg en marker som er nord for Leyawiin. Du kan forøvrig finne den lett selv ved å følge veien øst for The Lower Niben rett forbi en stor Ayleid-ruin. Nocturnal som står der gir deg en quest som belønnes med en Skeleton key. Den booster forresten Security med 40 skill-oeng.

 

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...