John Keats Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Har netopp kjøpt meg Oblivion og reinstallert windows-nyeste drivere etc og tenkte at detta skulle bli kos. Har merket at det hakker ( fps drop ) veldig når jeg spiller og lurer på om noen andre her har opplevd det samme. Speccsa på pcen min er følgende: MSI GeForce 6800 256MB Pentium 4 3.2 GHz 1.5 Gb OCz RAM ABIT IC7 G Motherboard. Kjører forøvrig spillet fra en Raptor-disk der også windows ligger. Den konstante lave FPS'en er sykelig irriterende og ødelegger mye av spillet. Har 800x600 som oppløsning uten Anti Aliasing. Endret 29. mars 2006 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Let rundt på forumet etter en Coolbits-tweak som kan øke FPSen veldig mye. Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Pussig...du har bedre pc enn meg men jeg merker ingenting. Har du på full view distance og hdr? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Pussig...du har bedre pc enn meg men jeg merker ingenting. Har du på full view distance og hdr? 5834234[/snapback] Har på full view distance og HRD ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå