luringen05 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hei. Har nettop satt sammen en helt ny PC. Alt ser ut til å fungere helt fint, viftene bråker osv, men når jeg kobler inn skjermen, kommer det aldri frem noe bilde. Men det som er litt rart er at når jeg ikke har kontaken koblet i står det, "ingen signal" på skjermen, men når jeg setter inn kontakten igjen, forsvinner denne og skjermen blir sort. Men den lille lampen på skjermen lyser konstant orange, istedenfor gult... Skjermen er en flatskjerm med VGA kobling.. har også testet med en CRT VGA skjerm, men det hjalp ikke det heller... Vil det fungere bedre med en VGA til DVI-omformer? -Eivind Lenke til kommentar
Patz Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Får du oppstarts-beep fra BIOS? Lenke til kommentar
luringen05 Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Nei, det får jeg ikke, men nå tror jeg ikke jeg har koblet ledningene frem til forntpanel osv riktig da.. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ta ut skjermkortet og sjekk om du får beep da, om ikke så sjekk kablene. Dersom du da fremdeles ikke får beep er det en mulighet for defekt HK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå