Barkster Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ser at stretto.no kjører reklame på forsiden til HW og lurer på om dere kan ta inn denne for testing. Har veldig lyst på denne men jeg liker å lese/se tester av sånne produkter før jeg kjøper. Står sikkert ikke alene når det gjelder denne etterspørselen. Takk Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Hvis det er flere som vil at denne skjermen skal testes så foreslår jeg at dere nevner det her Endret 30. mars 2006 av Barkster Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Prøver igjen idag jeg. Legger ved en link så dere hvilken skjerm jeg mener http://www.stretto.no/PartDetail.aspx?q=p:818561 Så får jeg bare håpe at en moderator legger merke til denne posten og varsler HW teamet Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Det er slik at man ikke skal bumpe tråder før det har gått 48 timer. I tillegg så kan ikke hardware.no svare med en gang, så du må rett og slett gi de mer tid før et slikt svar vil komme. Tålmodighet = winnar . Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 er vel nøyaktig lik VX924 4ms 3ms 2 ms er vel bare grå til grå , ellers er det en 5.6ms skjerm sort til hvit one to watch du kjøper ikke feil med wievsonic kan justeres i vinkel lett Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hei, jeg har notert forslaget ditt. Det er en del andre spennende modeller som står i kø foran vanlige 19-tommere i dag så den er nok ikke høyt pioritert, men jeg setter den på lista mi i alle fall Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Hei, jeg har notert forslaget ditt. Det er en del andre spennende modeller som står i kø foran vanlige 19-tommere i dag så den er nok ikke høyt pioritert, men jeg setter den på lista mi i alle fall 5943403[/snapback] Takk. Da kan jo denne tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg