tOmma- Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Om du skal kjempe i arenaen, vil jeg anbefale at du bruker litt magi også. Jeg har alltid, idet jeg har gått ut på arenaen, kastet én ildball mot motstanderen idet han løper mot meg. Når vi så møtes på halvveien, dør han momentant etter at jeg har slått mot halsen med et power attack. Virker alltid Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Om du skal kjempe i arenaen, vil jeg anbefale at du bruker litt magi også. Jeg har alltid, idet jeg har gått ut på arenaen, kastet én ildball mot motstanderen idet han løper mot meg. Når vi så møtes på halvveien, dør han momentant etter at jeg har slått mot halsen med et power attack. Virker alltid 5836147[/snapback] Var akkuratt dett jeg og gjorde, kasta en firball mot motstanderen, funka ikke alltid like fett, men da tok det bare litt av mine melee skills, så falt han . En ting som er viktig i arenanen, er og ha, heal, er nesten et must hvis du er på en litt høy level når du entrer arenaen. Tok alle lett uansett Lenke til kommentar
CogBliZ Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Om du skal kjempe i arenaen, vil jeg anbefale at du bruker litt magi også. Jeg har alltid, idet jeg har gått ut på arenaen, kastet én ildball mot motstanderen idet han løper mot meg. Når vi så møtes på halvveien, dør han momentant etter at jeg har slått mot halsen med et power attack. Virker alltid 5836147[/snapback] Var akkuratt dett jeg og gjorde, kasta en firball mot motstanderen, funka ikke alltid like fett, men da tok det bare litt av mine melee skills, så falt han . En ting som er viktig i arenanen, er og ha, heal, er nesten et must hvis du er på en litt høy level når du entrer arenaen. Tok alle lett uansett 5836272[/snapback] Kom til gladiator som lvl 4 hehe =) så ble hun orcen med glass hammern litt vanskelig... men tok hun til slutt.. etter det så strevde jeg mye med de 3 argonianerene... hadde ikke fatigue drikker så de slo meg i svime heletiden! :S dette ble litt vekke fra temaet da men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå