Tøffe-Tetra Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 jippi. søstera mi kjøpte seg lcd skjerm. og jeg fikke den gamle 19" hennes, så nå kjører jeg to 19" skjermer... utrolig greit med stor plass på skrivebordet Eneste problemet er at det er to crt skjermer. noe som lager relativt mye varme og bruker en del strøm Lenke til kommentar
Blue Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Grattis, juppe det er snasent med to skjermer...har du først begynt med det, så er det inngen vei tilbake. Kjøpte meg to stk. Nec 1970 gx i fjorsommer, hade to 17" CRT før det Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Dessverre vil du aldri kunne bytte til singel skjerm igjen Kjører selv to 17" CRT. Skal kjøpe en 20" Widescreen LCD til våren, og hvis jeg får sommerjobb, så skal jeg kjøpe en til! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hadde 2x Samsung syncMaster 171s før, Brukte nesten ikke den andre. Bare til musikk. Men har man to bruker man to Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Brukte ofte 2 skjermer selv, men ble så stress med å deaktivere den ene hele tiden i noen spill.. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har en 19" skjerm og en 17" tror jeg. Den ene skjermen kjører jeg i 1600x1200 som er max for driveren (sjermen støtter høyere, men tør ikke og sette høyere ennå). Sjermen er en rundt 3-5 år gammel Hansol 900P Den andre kjører jeg i 1360x1024. Jeg tror den er rundt 5 år gammel. Jeg fikk den i bytte mot en USB-kabel av noen som hadde en skjerm til overs. Skjermen er en ADI MicroScan M700. Tidligere hadde jeg en Victor-skjerm som ikke duger til særlig mye. Har en oppløsning på 800x600. Nå bruker jeg den til en gammel Compaq-maskin som jeg skal innstallere xp på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå