Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

P4P800-E Deluxe, lyden forsvinner

Anbefalte innlegg

Jeg skulle bruke det gamle kortet mitt ASUS P4P800 SE til en "mediapc", så fant jeg dette hovedkortet her, like greit da jeg hadde alt som tengtes, CPU, minne. skjermkort osv til overs for BEGGE hovedkortene mine. Men så starter problemet mitt....

Hver gang jeg spiller av en film eller en musikkfil, blir lyden borte etter en liten stund. Hva kan dette komme av? jeg har prøvd å reinstallere driverene til lydkortet og codec'et mitt. Men ingen av de fungerte med noe hell.

Jeg skjønner ikke hva som kan være galt, P4p800 SE funket utmerket, mens dette såkalte "Deluxe" kortet gjør ikke det. Jeg bruker AC97 codec: ALC850 v.5.10.0.5440 og jeg har DirectX 9.0 lagt inn. Håper noen vet noe jeg ikke vet angående problemet mitt og hovedkortet mitt.

Tusen takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har du prøvd andre høyttalere, eventuellt et annet lydkort?

Hilsen,

efikkan.

5834225[/snapback]

nei, for lydkortet er integrert, men når du sier det har jeg et 5.1 lydkort slengenes.. Skader vel ikke om jeg slenger det inn i kabinettet også vel. Tusen takk. Skal jeg prøve.

Noen flere med geniale forslag? ;)

Lenke til kommentar

Er det ingen som har noe forslag til meg?

Jeg vil bare nevne at explorer.exe har en feil ved avspilling av filmer. Lyden forsvinner etterhvert. Explorer.exe feil skjer hver gang jeg restarter maskinen og spiller av en film, men ikke hver gang jeg spiller av en film. Skjer det en gang kan det gå f.eks 3 filmer til før det skjer igjen.

Håper noen har noen forslag til meg. Takker for alle svar.

Endret av cypherbase
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...