trolltolv Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hei! Har en hastighet på 3500, men når jeg tar testen på it-avisen, og testen her på hw ligger den på rundt 1500! Har ringt inn til nexgentel, men der er alt bra sier de! Fikk beskjed op å prøve tptest, og der lå jeg på 3700 til å begynne med, men nå er jeg nede i 600!! Hvor mye kan jeg stole på disse målingene? Kan noe på pc`n være grunn til lav hastighet? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Om du har virus/spyware eller noe annet tull så kan pc'en være et problem. Prøv å restart modem/ruter. Lenke til kommentar
trolltolv Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Har restartet ruter, har nettop formatert pc`n, skal ikke ha noe spyware eller virus! Men pc`n er treg å starte opp, bruker et par minutter! Lenke til kommentar
deleder Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Har restartet ruter, har nettop formatert pc`n, skal ikke ha noe spyware eller virus! Men pc`n er treg å starte opp, bruker et par minutter! 5833811[/snapback] Windows Update laster ned oppdatering automatisk? Lenke til kommentar
trolltolv Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Windows Update laster ned oppdatering automatisk? Jepp! Lenke til kommentar
deleder Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Windows Update laster ned oppdatering automatisk? Jepp! 5833856[/snapback] Hehe Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg regner med at du IKKE bruker noe annet på nettet når du tester hastigheten? Dessuten så er ikke disse testene helt så stabile som ønsket ved hastigheter over 2 mbit, men du burde fått ca 3MB iallefall. Lenke til kommentar
trolltolv Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Nei, jeg bruker ingen ting når jeg tester! Og har testa på flere forskljellige tidspunkt. Har vært på tlf med brodern når han har testa samtidig og han har fått 3700 og jeg fra 900 - 1500! Begynner å bli irriterende nå, vil kjefte på nextgentel, men må være sikker på at det ikke er noe galt med pc`n min eller noe jeg gjør! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå