jensens Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg har Windows Server 2003 Enterprise Service Pack 1 på en server her, men feilen er. Jeg har mistet passordet til domenet, finnes det noen muligheter for jeg kan skaffe det tilbake ? Eller bør jeg bare reinstallere serveren ? Å lurer på en annen ting. Hvordan legger jeg til brukere, slik dem kan bruke Remote Desktop Connection ? Lenke til kommentar
roac Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg har Windows Server 2003 Enterprise Service Pack 1 på en server her, men feilen er. Jeg har mistet passordet til domenet, finnes det noen muligheter for jeg kan skaffe det tilbake ? Eller bør jeg bare reinstallere serveren ? Hvordan legger jeg til brukere, slik dem kan bruke Remote Desktop Connection ? 5833564[/snapback] Denne kan hjelpe deg til å resette passordet. Å få det tilbake er ikke fult så trivielt, all den tid det er hashet. RDP: Enten må brukerene være lokal administrator (såvidt jeg husker) eller så må Terminal Services kjøres i Application Mode, men det krever ekstra lisesner. Terminal Servicen må naturligvis gå, og jeg mener å huske at du må slå på RDP i My Computer | Properties | Remote. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå