Tho®¿ Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Da kan jeg informere om at loddingen er ferdig, og at jeg nå overlater det hele og fulle ansvar for produktets funksjonalitet til min kjære slavedriver. 5896408[/snapback] Jepp, og det har skjedd. Displayet er nå koblet opp, det fungerer også utmerket Her er displayet i aksjon Her er da min server Og med tilsvarende lagrinskapasitet på den..... EDIT: leif.. Endret 10. april 2006 av Tho®¿ Lenke til kommentar
Empty Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Helt konge! Kan jo også legge til at displayet kan kjøpes hos Baso.no, bare søk etter LMG7420PLFC-X. Eneste er, hvis man kikker på dataarket på Baso sine hjemmesider (side 13) og på guiden som er nevnt (side 2), så er RD og WR, altså pinne 5 og 6 byttet plass. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Nå som jeg på en eller annen merkelig måte har fått en del erfaring med det displayet, tror jeg sannelig jeg bestiller meg et. Takk for linken Empty. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 He he. bare hyggelig. Tror jeg også skal slenge inn en slik bestilling. Mye fetere med et slikt display enn det standard 20*2 linjene. Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 hehe det displayet ble ganske fint Lenke til kommentar
Empty Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hvis det er mulig så kunne jeg godt tenkt meg å sett noen flere action bilder Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 det kan skaffes vettu... skal bare komme meg hjem fra TG først Lenke til kommentar
martinch Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Sikkert mange andre som er interessert i dette også. Hadde det vore mulig å laga ein guide for dette arbeidet? Kobla du berre opp etter skjemaet med variable motstandar, ein brytar og ein kondensator, eller gjorde du det på ein annan måte? Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Kobla det opp etter det skjemaet jeg googla meg fram til.. Kan godt lage en guide .. EDIT: leif Endret 14. april 2006 av Tho®¿ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå