Robin B Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Vurderer og kjøpe meg et nytt hovedkort og skjermkort(X1900XT), og lurer på positive og negative ting rundt dette hovedkortet? Synes det hadde en grei pris på 995,- hos komplett, men hvis noen vet om et bedre hovedkort som klokker bedre enn dette i samme prisklasse, så syng ut. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Beklager... jeg som er trøtt og ikke leser skikkelig her. Jo, Abit er vel kjent som gode overklokkere så tror du er på trygg grunn her. Selv er jeg ikke så glad i å klokke, så du får høre på andre folks erfaringer Endret 29. mars 2006 av apollox Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hva med det nye kortet fra ASRock, 939 SLI S-ata2? Du tror kanskje at det er dårlig siden det koster litt mindre enn de andre, men faktisk så er det et helt greit kort skal være Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Har det i min Pc nr.2, jeg trenger et til Hoved Pc`en med gode klokke egenskaper, samt bedre muligheter til å øke spenningen enn hva Asrock kan tilby. Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Vurderer og kjøpe meg et nytt hovedkort og skjermkort(X1900XT), og lurer på positive og negative ting rundt dette hovedkortet? Synes det hadde en grei pris på 995,- hos komplett, men hvis noen vet om et bedre hovedkort som klokker bedre enn dette i samme prisklasse, så syng ut. 5833273[/snapback] Jeg har dette kortet og er veldig fornøyd. Chipsetkjøling uten vifte er bra Enkelt å oppgradere bios. Det klokker bra med mange innstillinger i bios. Men jeg opplevde problemer med det integrerte nettverkskortet, men det er nvidia sin skyld da mange kort med nforce4 chipset har samme problemet. Blir nok fikset med nye drivere. Men hvis du har planer om å kjøre to skjermkort ville jeg kanskje sett på et crossfire kort for ATI. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Enig med digitalplacebo. Kortet er nok bra, men SLI funksjonen hjelper jo lite for ATI kort. Ville enten kjøpt ett med Crossfire, eller bare spart noen kroner og tatt ett med kun en PCI-E port. Med mindre dette kortet er veldig bra, kan du nok spare en del der, ja... DFI klokker visst veldig bra. for 100kr. mer får du ett slikt: https://prisguiden.no/product.php?product_id=25503 Endret 29. mars 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hei Det er vel få kort som koster mindre enn 1000kr, er passivt kjølt og klokker bedre enn abit kn8-sli, selv med berre eit pci-e spor Dei korta som bør nevnes i samme prisklasse er vel DFI Ut nf4 ultra-d, abit AT8 og Asus A8R-MVP AT8: http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2719&p=1 A8R: http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2719&p=1 Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Folk snakker hele tiden om å ikke skulle ha SLI-kort når de skal ha Ati-kort; de kan enten velge seg CF-kort eller et billigere ett. Faktum er at SLI-kort blir tillagt de øvrige prisklasser, og har dermed ofte annen snacks som mange SATA-porter, flere BIOS-innstilliner osv. Det var utelukkende derfor jeg valgte mitt hovedkort, absolutt ikke fordi det har SLI, når jeg kjører Ati, eller om jeg for den saks skyld skulle ha hatt Geforce-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå