King-Nothing Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg er utdannet prosessoperatør med fagbrev, og kunne godt tenke meg å finne en jobb offshore. Men det er jo ikke lett å finne frem...Er det noen har som vet hvor man kan leite? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Har du sjekka på www.aetat.no ? Lenke til kommentar
rmon Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Offshore er blitt slik at du kommer ut gjennom bekjentskap pga. de vil ikke ha hvem som helst ut. Anbefaler deg å ta kontakt med Adecco eller Hydro de kan nokk hjelpe deg Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Hydro sier bare at de ikke ansetter utenifra. Ergo måtte jeg vært Hydro ansatt for å komme ut i Nordsjøen, noe jeg ikke er...Adecco har jeg ikke vært i kontakt med. Lenke til kommentar
Walter Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Du må bare lete. Jeg googlet og fant denne: http://www.boos.no/Bemanning/Ledige%20stil...%20onshore.aspx Har selv jobbet endel offshore - fikk jobben gjennom avisannonse. Det er gode tider, så det bør være mulig. Snakk med aetat, de kan sikkert hjelpe med å finne stillingsannonser. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Jeg har googlet MYE, men har ikke funnet denne siden. Hva søkte du etter? Lenke til kommentar
Walter Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) "prosessoperatør" Lykke til. Endret 8. april 2006 av Walter Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Dem har alle "Jobb hos oss" linker med stillingsannonser på hjemmesidene sine. www.statoil.no www.hydro.no www.shell.no www.esso.no På noen av sidene må du lete litt ;-) Lenke til kommentar